مطالبه التزام عملی همگان به ولایت مطلقه فقیه در مراسم 22 بهمن | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 12:52

مطالبه التزام عملی همگان به ولایت مطلقه فقیه در مراسم 22 بهمن

شماره: 6720
Aa Aa

برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه اروپا، تقویت بنیه دفاعی – موشکی و دفاع از ستم دیدگان جهان بخشی از موارد قرائت شده در بیانیه پایانی بوده است.

با هشدار به فریب خوردگان داخلی؛
مطالبه التزام عملی همگان به ولایت مطلقه فقیه در مراسم 22 بهمن

در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قطعنامه پایانی این راهپیمایی سراسری در هشت بند قرائت شد.

به گزارش اسپادانا خبر، متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن سال ۹۷ به شرح زیر است:

«حمد و سپاس ذات اقدس احدیت جل و علا به پاس نعمت مایه مباهات ولایت، نظام مقدس اسلامی و چهار دهه حیات و بالندگی نظام اسلامی و با درود به ارواح طیبه شهیدان والا مقام طریق حق و فضیلت، امام شهیدان و مجد اسلام در قرن حاضر حضرت امام خمینی و مسئلت طول عمر با برکت توأم با صحت، عافیت و عزت روزافزون مقتدای عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، ما شرکت کنندگان در راهپیمایی حماسی و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن ماه و جشن با شکوه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مزین به انوار فاطمی و معطر به عطر شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد با افتخار به گذشته و امید به آینده و با بانک رسای توحیدی الله و اکبر – خامنه‌ای رهبر – مرگ بر آمریکا اعلام می‌نمائیم:

۱. ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت دگر باره با مقتدای عظیم الشأن عزیزتر از جانمان مقام معظم رهبری التزام عملی همگان به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و تقویت روحیه مقاومت، انقلابی گری و بسط ارزش‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی مقتدر در عرصه جهانی و امید مستضعفین عالم و عامل اصلی رشد و توسعه حقیقی و تحقق عدالت اجتماعی را خواهانیم.

۲. ملت مقتدر و سلحشور ایران اسلامی همچنان رژیم سفاک آمریکا را طاغوت اعظم و تجسم عینی شرارت، خشونت، رذالت، بحران سازی و جنگ آفرینی در دنیا دانسته و به عنوان یک مطالبه جدی از مسئولین و مقامات اجرایی کشور، عبرت آموزی از مذاکرات موسوم به برجام و بدعهدی‌های شیطان بزرگ در طول چهار دهه گذشته، بی اعتمادی به وعده‌ها و برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه کشورهای اروپایی را خواستاریم.

۳. تقویت روزافزون بنیه دفاعی – موشکی و راهبردهای بازدارندگی ایران اسلامی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات گرانقدر کشوری تبعیت بی چون و چرا از منویات مقام عظمی ولایت، مقاومت مقتدرانه و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ آمریکا تیم ضد بشری ترامپ ابله و اذنابش را خواهانیم.

۴. در عمل به آیه شریفه «فاستقم کما امرت و من تاب معک و لا تتعوا» دفاع همه جانبه از ستم دیدگان جهان خاصه جبهه مقاومت و مردم متدین عراق، سوریه، یمن، بحرین و فلسطین در مقابل مثلث شوم شرارت، تروریسم، جنگ افروزی و دهشت افکنی آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود و اهتمام برای آزادی قبله اول مسلمین، قدس شریف را عمل به وظیفه دینی و انسانی خود می‌دانیم.

۵. تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته و ضمن مطالبه جدی و تاکید بر ضرورت چاره اندیشی عاجل توأم با تلاش مضاعف و عملی دولت مردان محترم در جهت رونق کسب و کار برخورد قاطع با پدیده شوم گرانی، تورم، کاهش بی سابقه ارزش پول ملی و رفع مشکلات معیشتی مردم در سایه وحدت و انسجام به سردمداران جنایت پیشه نظام سلطه خاصه مصداق اتم استکبار و شرارت آمریکا خبیث هشدار می‌دهیم که جنگ ترکیبی و مزورانه رسانه‌ای روانی و ظالمانه‌ترین تحریم‌های اقتصادی آنها با هدف ناامید کردن مردم به آینده و صلب اعتماد آنها از نظام اسلامی محکوم به شکست بوده و با پایبندی به پیوند ناگسستنی خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی و الهام از فرهنگ غدیر و عاشورا دشمن زبون را به خاک مذلت کشانده و هرگز در برابر ظلم و توطئه ضد بشری جنایتکاران تسلیم نخواهیم شد.

۶. همگان را به لحظه شناسی، حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب اسلامی و مقابله جدی با شایعه سازی به عنوان فعال‌ترین شگردهای دشمن کینه توز، کمک به دولتمردان در راستای حل مشکلات اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و حفظ وحدت و انسجام ملی دعوت نموده و در آستانه گذار به دهه پنجم انقلاب اسلامی مصرانه افزایش اقدامات مؤثر و سنجیده مسئولان کشور و اتخاذ تدابیر لازم جهت مدیریت فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمن را خواهانیم.

۷. فریب خوردگان داخلی را به تفکر و تعقل نسبت به دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی و کارنامه افتخارآمیز ۴۰ ساله نظام مقدس برآمده از انقلاب همانند عزت، آزادی و استقلال مایه مباهات و پیشرفت‌های بی سابقه علمی و خود اتکایی، اقتدار ملی، روحیه ایثارگری و فداکاری فراخوانده و ضمن توصیه خیرخواهانه به اصلاح رفتار با پرهیز از بازی در زمین دشمن عنود و هر نوع تحرک فتنه انگیزانه و بازگشت به آغوش ملت، به فتنه گران، منافقین خون آشام و سلطنت طلبان مزدور آمریکا، آل سعود ملعون و رژیم کودک کش اسرائیل هشدار می‌دهیم که آرزوی شیطانی شکست نظام اسلامی، این یادگار گران سنگ احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) و امانت صدها هزار شهید گلگون کفن و تسلط بر کشور تسلیم دوباره آنان به آمریکا همانند اسلاف خود به گور خواهند برد.

۸. با تاکید بر ضرورت شجاعت، عقلانیت و نهراسیدن از توپ و تشر و یاوه گویی‌های دولتمردان آمریکایی و اروپایی از سوی مسئولین کشور، پایبندی عملی، مقامات محترم، اجرایی و تقنینی به رعایت دقیق مصالح و منافع ملی به عنوان وظیفه مسلم شرعی و قانونی خود در بررسی معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی که اغلب در راستای تأمین سیاست‌های خصمانه و زیاده خواهانه قدرت‌های بزرگ و شیطانی است را خواهانیم.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان