معاون قوه قضائیه به عفوشدگان اعتراضات ۱۴۰۱ هشدار داد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 13:24

معاون قوه قضائیه به عفوشدگان اعتراضات ۱۴۰۱ هشدار داد

شماره: 23236
Aa Aa

مراقب شیطنت‌های دشمن در روزهای آتی باشید، دیگر خبری از عفو نیست؛ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تمامی این تحرکات را تحت نظر دارند.

معاون قضایی قوه قضائیه حمهوری اسلامی ایران؛
معاون قوه قضائیه به عفوشدگان اعتراضات ۱۴۰۱ هشدار داد

صادق رحیمی، معاون قضایی قوه قضائیه حمهوری اسلامی ایران گفت:

دشمن مترصد است تا مجدداً شیطنت‌هایی در فضای داخلی کشور ایجاد کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او اظهار کرد:

آنان قصد دارند به بهانه‌هایی مشابه سال قبل عده‌ای را تحریک کرده و مشکلاتی را برای نظام و مردم ایجاد کنند و در نتیجه مردم را نسبت به آینده کشور و نظام دل سرد کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تمامی این تحرکات را تحت نظر دارند و در صورت مشاهده عده‌‎ای قلیل که بخواهند به‌هر بهانه‌ای در روز‌های آتی ساختارشکنی کرده و به خیابان‌ها بریزند و مشکلاتی را برای کشور و مردم فهیم ایجاد کنند آنان را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی خواهند داد. قطعاً دستگاه قضایی نیز طبق روال سابق با قاطعیت و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند و در این مرحله خبری از عفو نخواهد بود.

وی گفت: کسانی‌که در جریان اغتشاشات سال گذشته، مشمول عفو رهبری قرار گرفتند اگر مجدداً فریب خورده و اقدامات خود را تکرار کنند با قاطعیت بیشتری با آنان برخورد می‌شود بدین معنا که مجازات آنان مضاعف و ارفاق و تخفیفی نسبت به ایشان اعمال نخواهد شد لذا به این اشخاص و خانواده‌های آنان توصیه می‌شود مراقب شیطنت‌های دشمن باشند چراکه بدخواهان این کشور دلسوز آنان نیستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان