ملت ایران پوست دشمن را در دباغ‌خانه می‌شناسد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 14:50

ملت ایران پوست دشمن را در دباغ‌خانه می‌شناسد

شماره: 23482
Aa Aa

 از عجائب قدرت ملت ایران این است که کنگره آمریکا قانون مهسا درست کرد؛ اگر در دفاع از حقوق زن راست می‌گویید چرا قانون شیرین ابو عاقله وضع نکردید؟

عاملی، امام جمعه اردبیل عنوان کرد؛
ملت ایران پوست دشمن را در دباغ‌خانه می‌شناسد

عاملی، امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

این هفته دقیقاً نسخه بسیج احزاب علیه ایران صورت گرفت. ملت‌های دنیا تعجب می‌کنند که ایران چگونه در برابر این هجمه بسیار سنگین زمین نخورده است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

این حجم سرمایه‌گذاری روی ایران واقعاً و واقعاً حیرت آور است. جنگ روانی این هفته  علیه ایران آن قدر سنگین بود که بعضی از تحلیلگران آن را به جنگ جهانی سوم در عرصه جنگ روانی تشبیه کردند. عجیب است که یک نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید آزاد شدن ۶ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران مرا مریض کرد. انسان چقدر باید کینه داشته باشد که با آزاد شدن پول خود ایران او مریض شود. از عجائب قدرت ملت ایران این است که کنگره آمریکا قانون مهسا درست کرد تا نشان دهد که اولاً کدخدای دنیا ما هستیم و برای همه نسخه می‌نویسیم و ثانیاً ما قهرمان دفاع از حقوق انسان‌ها هستیم. اگر در دفاع از حقوق بشر و مخصوصاً حقوق زن راست می‌گویید چرا قانونی به نام شیرین ابو عاقله وضع نکردید؟

وی ادامه داد:

حضرت سلیمان در سفرهای خود همیشه هدهد را برمی‌داشت و بدون او به سفرهای طولانی نمی‌رفت چون این پرنده کوچک قوی‌ترین چشم دنیا را دارد به حدی که می‌تواند از بالای آسمان آب را در زیر زمین ببیند. چشم ملت بزرگ ما قطعاً تیزتر از هدهد است و به قول ضرب المثل آذری‌ها “پوست دشمن را در دباغ‌خانه می‌شناسد”.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان