ملت ایران پیش از انقلاب یک ملت ذلیل و حقیر بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 11:42

ملت ایران پیش از انقلاب یک ملت ذلیل و حقیر بود

شماره: 12606
Aa Aa

محسن اراکی گفته ولایت فقیه در امتداد فرمانبری از خداوند است و کسانی که ولایت فقیه را قبول ندارند در حقیقت از فرمان الهی می خواهند سر باز بزنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه؛
ملت ایران پیش از انقلاب یک ملت ذلیل و حقیر بود

محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:

دهه فجر دهه تجلیات برجسته و جهان شمول نور خداوند است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، عضو خبرگان رهبری گفت:

امام خمینی(ره) تنها در برابر استکبار جهانی برخاست و با تکیه بر قدرت لا یزال الهی و بر محور اسلام و ولایت، انقلابی را به وجود آورد که جهان را تحت تأثیر خود قرار داد. یکی از مهمترین آرزوهای ائمه اطهار(ع) تشکیل حکومت اسلامی و شکل گرفتن لشکریان اسلام بوده است. ملت ایران پیش از انقلاب، یک ملت ذلیل و حقیر دانسته می شد ولی امروز ملت سربلند ایران از عزیزترین ملت ها در جهان شناخته می شوند و مظلومان و محرومان با شنیدن نام ایرانیان شاد می شوند و آنها را الگوی خود قرار داده اند. از گذشته تا امروز چشم امید همه مظلومان جهان به ایران اسلامی است. انقلاب اسلامی، جامعه ای الهی است که جز فرمان خداوند از فرمان کس دیگری اطاعت نمی کند. جامعه ایمانی تنها از خداوند فرمانبری می کند،

اراکی گفت: 

ولایت فقیه در امتداد فرمانبری از خداوند است و کسانی که ولایت فقیه را قبول ندارند در حقیقت از فرمان الهی می خواهند سر باز بزنند و از فرمان غیر خدا تبعیت کنند. تشکیک در حقانیت انقلاب و رهبری ناشی از فرومایگی است. رهبر معظم انقلاب در طول سالیان گذشته، بحران هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کرد را به بهترین شکل مدیریت کرده و می کنند؛ این مدیریت بدون شک ریشه الهی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان