مکارم: شرکت روحانی در برخی مجالس مومنان را ناراحت می کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:00

مکارم: شرکت روحانی در برخی مجالس مومنان را ناراحت می کند

شماره: 8417
Aa Aa

مکارم شیرازی گفته به ایشان سفارش کنید درباره این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.

در دیدار نهاوندیان، معاون رئیس جمهور ایران؛
مکارم: شرکت روحانی در برخی مجالس مومنان را ناراحت می کند

مکارم شیرازی گفت: شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود. به ایشان سفارش کنید درباره حضور در این گونه مراسمها‌ احتیاط داشته باشند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی در دیدار نهاوندیان، معاون رئیس جمهور با اشاره به تداوم برنامه‌های کنگرۀ مبارزه با جریان‌های تکفیری و برگزاری این همایش در کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، تانزانیا و دیگر کشورهای اسلامی بیان کرد: در این کنگره بر جنبه‌های فکری و فرهنگی مبارزه با این جریان‌ها به صورت گسترده کار کردیم. معتقدیم بدون کار بر این امور مبارزه سود و اثری نخواهد داشت.

مکارم شیرازی تأکید کرد: داعش یک اشتباه مهمی داشت و آن این که تصور می‌کردند با ایجاد رعب می‌تواند بر همه مسلط بشود، غافل از اینکه ایجاد رعب یک اثر موقتی دارد. اگر در کنار کار نظامی، از لحاظ فرهنگی نیز تلاش شود، خطرات این گروه کم خواهد شد.

ایشان خطاب به نهاوندیان افزود:

شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود‌. به ایشان سفارش کنید درباره این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان