می خواستند در سال ۸۸ با نام امام خمینی امام حاضر را تضعیف کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 20:48

می خواستند در سال ۸۸ با نام امام خمینی امام حاضر را تضعیف کنند

شماره: 12268
Aa Aa

 معاون هماهنگ کننده سپاه گفته اگر کسی مثل رهبر انقلاب را نداشتیم که شجاعت ایستادن در مقابل دشمن را داشته باشد چه بر سر انقلاب می آمد؟

فتنه گران سال ۸۸ با همه دشمنان انقلاب ائتلاف کردند؛
می خواستند در سال ۸۸ با نام امام خمینی امام حاضر را تضعیف کنند

نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد لولاگر گفت:

روز نهم دی روز مردم است که در حوادث مختلف پای انقلاب ایستادند. مدیرانی که چندین دوره رییس مجلس و رییس جمهوری بودند و تمام رسانه های دنیا پشت سر یک جریان فتنه قرار می گیرند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد:

از همه نمادهای انقلاب در این جریان استفاده کرده و تلاش کردند شبهه در انقلاب اسلامی ایجاد کنند. آنها خود را به امام خمینی منسوب می کردند یا شعار الله اکبر سر می دادند یا تلاش کردند با نام امام خمینی، امام حاضر را تضعیف کنند تا قدرت را به دست بگیرند. رهبر معظم انقلاب کسی است که بیشترین نزدیکی به اندیشه امام خمینی را داشته است. رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام ادامه دادند. در آن وقایع خیلی از مسئولان سکوت کردند و رهبری ماند و ملت‌ اما ملت خوش درخشید. اگر کسی مثل رهبر انقلاب را نداشتیم که شجاعت ایستادن در مقابل دشمن را داشته باشد چه بر سر انقلاب می آمد؟ بدون این رهبری درخشان نمی توانستیم از میان پنج جنگ بزرگ با امنیت و اقتدار بیرون بکشیم و اگر فرماندهی ایشان در نیروهای مسلح نبود نمی توانستیم از آمریکا و انگلیس اسیر بگیریم و دستمان را تا مدیترانه بلند کنیم. پیشرفت های علمی و نظامی کشور نتیجه هدایت های رهبری انقلاب است. بدون هدایت رهبری کجا می توانستیم تا دریای سرخ حضور با اقتدار داشته باشیم؟ یا وحدت ملی خود را حفظ کنیم؟

نقدی اظهار کرد:

فتنه گران در سال ۸۸ بخاطر رسیدن به قدرت نمک نشناسی کردند و با همه دشمنان انقلاب ائتلاف کردند. با خارجی ها و سفارت انگلیس و حتی گروه های تروریستی پیوند زدند اما ملت تشخیص داد که مسأله انتخابات نیست و در نهم دی به صحنه آمد و حماسه جاویدی خلق کرد و توطئه دشمنان را خنثی کرد. در نهم دی مردم درخشیدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان