می خواهند با استمرار کرونا مجالس مذهبی ایران را مدیریت کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 22:49

می خواهند با استمرار کرونا مجالس مذهبی ایران را مدیریت کنند

شماره: 9967
Aa Aa

ابوالحسن مهدوی گفته مأموران بهداشت به جای حساسیت بی جا به اجتماعات دینی به پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند؛ مسؤولان دقت بیشتری کنند.

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری؛
می خواهند با استمرار کرونا مجالس مذهبی ایران را مدیریت کنند

سیدابوالحسن مهدوی، نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در مورد برگزاری مراسم شب قدر با رعایت نکات بهداشتی خاطر‌نشان کرد: خدا را شکر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری به خوبی انجام شده است. مؤمنین از نظر عقلی و شرعی خود را به رعایت موارد بهداشتی ملزم می‌دانند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با بیان این‌که مسؤولان بهداشت توجه خود را به اجتماعات دیگر سوق دهند بهتر است گفت: گاهی حساسیت‌هایی به اجتماعات دینی وجود دارد، حساسیت‌هایی که گاهی بی‌جا است اما مردم دین‌دار متدین هستند.

مهدوی با اشاره به این‌که اجتماعات دیگری هستند که رعایت نمی‌کنند عنوان داشت: شایسته است مأموران بهداشت به جاهای دیگر مانند پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند، توصیه می‌کنم مسؤولان دقت بیشتری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: مثل این‌که ویروس کرونا در فکر بعضی‌هاست، باید ببینیم افرادی که تصمیم‌گیری می‌کنند متدین هستند یا خیر؛ برخی در استمرار ویروس دارند مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند تا به مطامع خود به راحتی برسند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان