نمايندگان مجلس شورای اسلامی را هم تحریم کنید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 23:40

نمايندگان مجلس شورای اسلامی را هم تحریم کنید

شماره: 21445
Aa Aa

قانونگذاران آمريكايی ادعا کرده اند تحریم‌ها باید خانواده‌های نمایندگان که ممکن است به دنبال تحصیل، کار یا خرید ملک در آمریکا باشند را هم شامل شود.

گروه ۲۶ نفره از سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه؛
نمايندگان مجلس شورای اسلامی را هم تحریم کنید

برخی اعضای كنگره آمريكا خواستار تحريم نمايندگان مجلس ايران شدند.

به گزارش اسپادانا خبرو به نقل از رصد، گروهی دوحزبی از مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به وزارتخانه‌های خارجه و خزانه‌داری آمريكا خواستار تحریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

واشنگتن فری بیکن گزارش داد یک گروه ۲۶ نفره از نمایندگان و سناتورهای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، به رهبری «کلودیا تنی» و «سناتور مارکو روبیو» در نامه‌ای که به وزارت امور خارجه و خزانه داری ارسال شد نوشته اند:

ما از شما می‌خواهیم با انجام اقدامات بیشتر هزینه‌های جدی‌تری به ایران تحمیل کنید و شرکای بین‌المللی را هم تشویق کنید که به ما بپیوندند.

قانونگذاران آمريكايی در این نامه ادعا کردند که تحریم‌ها باید خانواده‌های نمایندگان مجلس که ممکن است به دنبال تحصیل، کار یا خرید ملک در ایالات متحده باشند را هم شامل شود. آنها با اشاره به تصمیم دولت بایدن در مارس ۲۰۲۲ برای تحریم اعضای دومای روسیه خواستار اعمال اين تحريم‌ها تحت «قانون جهانی مگنیتسکی» در مورد نمايندگان مجلس ايران شدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان