نگهداری از حیوانات جایگزین ازدواج و فرزندآوری شده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 20:16

نگهداری از حیوانات جایگزین ازدواج و فرزندآوری شده است

شماره: 14091
Aa Aa

۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند و تمایلی به ازدواج ندارند. طرز تفکر این افراد بر دانشجویان تاثیر گذار خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران؛
نگهداری از حیوانات جایگزین ازدواج و فرزندآوری شده است

محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در جلسه هم‌اندیشی عفاف و حجاب در ستاد امر به معروف و نهی منکر اظهار کرد:

موضع گیری‌های گاه و بیگاه متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب شرایط را به اینجا رسانده است. در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

دو تمدن اسلامی- ایرانی و غربی تقابل جدی با یکدیگر دارند و در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هجمه سنگینی به ما وارد شده و غرب زده‌ها و تفکرات غربی ضربات زیادی به ساست‌های اجرایی ما زده است. حجاب از نماد‌های قدیمی ایران و ایرانی بوده است و تقابل جدی فرهنگ غربی با فرهنگ عفاف و حجاب قابل چشم پوشی و فراموشی نیست. وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند آمار ازدواج و تمایل به فرزند آوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی چون سگ جایگزین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:

فوریت شورای شهر تهران در تصویب ورود سگ‌ها به پارک‌ها نشان از نادیده گرفتن و کمرنگ شدن واقعیت‌های جامعه توسط افرادی با تفکراتی این چنینی است. ۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیر گذار خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان