نیروهای مسلح ایران قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:55

نیروهای مسلح ایران قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند

شماره: 15437
Aa Aa

زمین گیر شدن صدام الهام گرفته از یک نیروی الهی بود|خانواده شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده اند|قبلا با پشتوانه آمریکا به عنوان ژاندارم منطقه بودیم.

یوسف قربانی، فرمانده کل هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی؛
نیروهای مسلح ایران قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند

یوسف قربانی، فرمانده کل هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از هواپیمای فرندشیپ ۳۰۳۱-۵ تازه بازآمد ارتش گفت:

امروزه در نیروهای مسلح به این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند "ما می توانیم" لبیک گفته شده و همه به عنوان یک الگو به آن مهم توجه دارند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود:

جنگ نابرابری علیه نظام نوپای ما ایجاد شد. مملکت ما در آن زمان آمادگی دفاعی نداشت و نیروی ارتش عراق در آن زمان بسیار قوی بود ولی چه اتفاقی افتاد که شرایط آن گونه شد که نیروی الهی مثل نیروی هوایی، نیروی زمینی و هوانیروز در سه روز اول دفاع مقدس صدام را زمین گیر می کنند؟ فرمانده هوانیروز عراقی می گفت سه روز اول جنگ کمر ما شکست این عظمت نیروهای الهی ما بود. این ها الهام گرفته از یک نیروی الهی بود که روزانه ۱۰۰ تانک از گردان های دشمن زمین گیر می شد، زمانی که حفظ نظام، اسلام و قرآن و حفظ سرزمین و وطن باشد نیروهای مسلح کار اصلی را انجام می دهند. امروز در جهان و در منطقه هرکاری انجام شود حضور جمهوری اسلامی در آن یک مولفه است. شاید قبلا با پشتوانه آمریکا به عنوان ژاندارم منطقه بودیم ولی امروز روی پای خود ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه امروز خانواده شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده اند اظهار کرد:

نیروهای مسلح ما امروز نیروی قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند و ارتش ما یک ارتش انقلابی و همیشه در کنار مردم می باشد. ما نیروهای مسلح زمانی که دشمنی باشد علیه آن همه ید واحده می شویم و زمانی که نیاز مردم عزیز باشد در کنار مردم خواهیم بود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان