هدف انقلاب تثبیت دکترین سیاسی امامت و ولایت در جهان است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 7:04

هدف انقلاب تثبیت دکترین سیاسی امامت و ولایت در جهان است

شماره: 12304
Aa Aa

علم‌الهدی می گوید انقلاب مرز توقف ندارد؛ یک جای انقلاب نمی‌توانیم بایستیم و بگوییم تا همینجا انقلاب کردیم، بس است، خسته شدیم و ولش کن.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
هدف انقلاب تثبیت دکترین سیاسی امامت و ولایت در جهان است

علم‌الهدی در چهل و چهارمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد گفت:

انقلاب نیامده برای این که فقط یک کشور را مدیریت کند. پیروزی انقلاب و تشکیل نظام در این کشور، یک اهرم به دست انقلاب بود. انقلاب آمد دکترین سیاسی به اسم امامت و ولایت را در مقابل دکترین سیاسی که مدرنیته به وجود آورده و جز خونریزی، سفاکی، خون آشامی، دزدی و چپاول حقوق ملت‌ها نتیجه دیگری نداشته به وجود بیاورد و تا جایی پیش برود و زمینه‌سازی جهانی را تا آنجا ادامه بدهد که دنیا دگرگون بشود و دنیا چنین دکترین سیاسی را برای مدیریت یکتاب جهان بپذیرد؛ این، انقلاب و هدف انقلاب است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:

البته کشور باید با این نظام مدیریت شود،اما این نقطه نهایی هدفی انقلاب نیست بلکه نظام، یک اهرم در دست انقلاب است که با این اهرم، جریان ولایی بودن را در جهان تثبیت کند و نظام ولایی را در دنیا زمینه‌سازی کند تا در سایه نظام ولایی، حکومت جهانی وجود اقدس حضرت بقیةالله در عالم محقق شود، اسلام بشود اسلام جهانی. تا به آن هدف نرسیم، مرز توقف در انقلاب نداریم، یک جای انقلاب نمی‌توانیم بایستیم، بگوییم تا همینجا انقلاب کردیم، بس است یا عده‌ای بیایند از انقلاب خسته بشوند و بگویند تا اینجا آمدیم، خسته شدیم، ولش کن، همینقدر که رسیدیم بس است دیگر. انقلاب مرز توقف ندارد و این خصوصیت در این مجسمه شفاف شخصیت جریانی، کاملأ محسوس و ملموس بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان