هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 4:51

هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد

شماره: 17462
Aa Aa

ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتش معنویت محور دنیاست| اهریمن روان‌پریش و یاوه‌گو بداند عمق راهبردی دشمن در دسترس جمهوری اسلامی است.

 
سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی؛
هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد

سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش پیامی صادر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِ ابنِ اَبیطالِب وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن این سالگرد با  قرارگاه عبادت و اخلاص برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار حضور یافته‌اند، کارنامه مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش، این شجره طیبه را تداعی می‌کند. فرزندان ملت در ارتش جمهوی اسلامی ایران تحت هدایت امامین انقلاب ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، معنویت محور، ولایی و مردمی ارتقا دادند، امنیت مرزها را با خون پاک رزمندگان و ایثار خانواده معظمشان تأمین کرده و همواره امنیت خاطر شریف ملت را در دستور کار خود قرار دادند. هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخدادهای طبیعی بوده ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و به معنای واقعی کلمه، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشانده و با تمام وجود در خدمت مردم نجیب و نستوه بوده است.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش معنویت محور دنیاست که اقتدار و سیادت خود را در پای بندی به سیره بزرگان دین و عمل به تکلیف سربازی و جانبازی ملت بزرگ ایران یافته است. افزایش توان نظامی ارتش، به‌روزآوری‌ راهکنش‌ها و شیوه‌های نبرد متناسب با جنگ‌های نوین و آمادگی رویارویی با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه مقتدر نیروهای مسلح را تبدیل به بازوی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی را  لنگر ثبات منطقه کرده است.
اهریمن روان‌پریش و یاوه‌گو بداند عمق راهبردی دشمن در دسترس تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی است و هر گونه اقدام علیه ایران، هزینه‌ای گزاف برایشان به دنبال خواهد داشت.
ارتشِ امروز با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد. با اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد کامل به توانمندی و باورهای اعتقادی همرزمانم و تشکر خالصانه از مجاهدت و ایثار این عزیزان و خانواده صبور و معظمشان و قدردانی از ملت فهیم ایران که همواره پشتیبان صدیق ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا و امت حزب الله معروض می‌دارم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت قانونی خود، آماده  ایثار جان در راه  اعتلای نام ایران سربلند اسلامی و ملتی  به بزرگی تاریخ به فرماندهی نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه ای عزیز است.

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

  •  

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفته است.

در پیام فرمانده کل سپاه آمده است:

 فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا یادآور حکمت، هوشمندی و دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تردیدی نیست حماسه سازی ها و فداکاری های سترگ ارتشیان عزیز در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور طی ۴۴ سال گذشته به ویژه در هشت سال دفاع مقدس که هم اینک با ابتکارات، خلاقیت ها و توانمندی های فناورانه دفاعی و نظامی پیشرفته و بازدارنده امروز در عرصه های مختلف و همچنین هوشمندی در تشخیص الزامات بازدارندگی مؤثر برابر تهدیدات متصور از اردوگاه دشمنان تبلور معنادار و شگفت‌آور یافته است، جبهه دشمن به ویژه رژیم تروریستی و مافیایی ایالات متحده امریکا و متحدان خبیث منطقه ای و فرا منطقه ای آن را بیمناک و ازهرگونه اندیشه و رویاپردازی برای تعرض و تجاوز به ایران اسلامی برحذر داشته است. خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی «ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» همواره موجبات رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است و در مقابل یاس، ناامیدی و عصبانیت دشمنان میهن اسلامی را رقم زده است.

 

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان