هشدار دوباره نیروهای مسلح ایران به پاکستان | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:51

هشدار دوباره نیروهای مسلح ایران به پاکستان

شماره: 6966
Aa Aa

میراحمدی گفته: ریشه اصلی مشکلات مردم تحریم‌های گسترده‌ی آمریکاست؛ آن ها علاقه‌مندند جناح‌های سیاسی ایران هم دیگر را متهم کنند.

ایران برای مقابله با تروریست‌ها درنگ نخواهد کرد؛
هشدار دوباره نیروهای مسلح ایران به پاکستان

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ میراحمدی در اهواز درباره پاسخ به سؤالی درباره نحوه برخوردهای آتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌ها گفت:

بعد از اقدام تروریستی زاهدان و هشدار جدی که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دولت پاکستان داد، دولت پاکستان یا باید وارد عمل شود و تروریست‌ها را از کشور خود خارج کند و یا اینکه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت خود این حق را دارد در هرکجا که لازم باشد نسبت به آن‌ها اقدام کند.

سردار سرتیپ میراحمدی خاطر نشان کرد: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم برای سرکوب تروریست‌ها را انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست‌ها درنگ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت که مشکلات موجود کشور ریشه در دشمنان خارجی دار دو افزود: آمریکایی‌ها علاقه‌مندند با وجود مشکلات کشور جناح‌های سیاسی هم دیگر را متهم کنند اما ریشه اصلی مشکلات مردم تحریم‌های گسترده‌ای است که آمریکا ایجاد کرده است.

سردار سرتیپ میراحمدی گفت: متأسفانه در مقابل جریان ناامن‌سازی روانی و شایعه‌پراکنی دشمنان نتوانستیم اقدامات قابل قبولی را انجام بدهیم.

جانشین اطلاعات ستاد نیرو‌های مسلح افزود: سایر دستگاه‌های کشور و رسانه‌های داخلی نقش مهمی را در این مسئله دارند و به نظر می‌آید سایر دستگاه‌ها نسبت به این مسائل برنامه روشن و مشخصی ندارند.

سردار میراحمدی افزود: رسانه‌های منتسب به سپاه الحمدالله با بصیرت و هوشمند هستند و باید حواسشان باشد تا مسائل درونی نشوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان