همه مردم باید بدانند یک‌شبه نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:00

همه مردم باید بدانند یک‌شبه نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد

شماره: 14786
Aa Aa

همه باید به دولت فرصت دهند اما در یکی دو سال آینده گشایش‌هایی در زندگی مردم رخ خواهد داد و شرایط و روز‌های بهتری در انتظار مردم است.

سید یحیی صفوی، مشاور عالی رهبر انقلاب؛
همه مردم باید بدانند یک‌شبه نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد

سید یحیی صفوی، مشاور عالی رهبر انقلاب در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه‌ انجمن‌های علوم جغرافیایی ایران و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح گفت:

جغرافیدانان و اعضای انجمن‌های علمی جغرافیایی باید بتوانند حوادث و تحولاتی که در جغرافیای پیرامونی کشور ما رخ می‌دهد را تحلیل کرده و بر اساس دانش و اصول علمی مباحثی را برای پاسخ به سوالات مردم ارائه دهند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی دانش جغرافیا را بسیار کاربردی در سطوح مختلف دانست و بیان کرد:

اتحادیه انجمن‌های علمی جغرافیایی باید کمک کند تا در حوزه‌های مختلف مردم از دانش جغرافیا بهره‌برداری کنند مثلاً می‌توانند راهکار‌هایی در حوزه گردشگری ارائه دهند تا زمینه‌ها و راهکار‌هایی را برای توسعه گردشگری در کشور ما توسعه یابد.

او با اشاره به تغییر و تحولات در دولت سیزدهم ادامه داد:

خوشبختانه با خواست و اراده مردم دولت مردمی روی کار آمده است البته همه مردم باید بدانند که یک‌شبه نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد. همه باید به دولت فرصت دهند اما معتقدم با تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان در یکی دو سال آینده گشایش‌هایی در زندگی مردم رخ خواهد داد و شرایط و روز‌های بهتری در انتظار مردم عزیزمان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان