هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:38

هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند

شماره: 17609
Aa Aa

ما مطلعیم که مسئولان سیاسی امنیتی صهیونیست نه فقط از ترس شمشیرهای برکشیده مقاومت که الان از بیم فروپاشی داخلی خواب راحت ندارند.

حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه؛
هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند

حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه به مناسبت روز قدس گفت:

ما برای تهاجم اطلاعاتی علیه بدخواهان انقلاب اسلامی و شبکه صهیونیستی قدرت سازی کرده‌ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

 آنها باید بدانند هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی و ملت عظیم ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ضربه متقابل را در سرزمین های خودشان دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت:

امروز آرمان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیم صهیون به برکت خون مطهر شهدای مقاومت و دلبستگان مقابله جهانی با استکبار بیش از گذشته و ان شاالله به زودی دست یافتنی است. رژیم سست بنیاد صهیونیستی به لبه پرتگاه زوال خود نزدیک شده و دیگر توان دفاع و تامین امنیت خود را ندارد. صداهای مخالف از درون سرزمین های اشغالی بلند شده و ما مطلعیم که مسئولان سیاسی امنیتی صهیونیست نه فقط از ترس شمشیرهای برکشیده مقاومت که الان از بیم فروپاشی داخلی، خواب راحت ندارند البته این تازه اول کار است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت:

حامی همیشگی رژیم اشغالگر قدس یعنی آمریکا هم حال و روز خوبی ندارد. قدرت استکباری و عالم گیر آمریکا دیگر رو به اتمام است. دولتمردان آمریکایی در برابر مشکلات عدیده داخلی و خارجی سردرگم اند. نمی توانند از وضعیت خفت‌باری که در منطقه غرب آسیا پیدا کرده اند، رهایی یابند و ان شاءالله در منجلابی که خودشان ساخته اند، غرق خواهند شد البته کشورهای بیگانه ای که به خیال خودشان می خواهند جای پای آمریکا را در منطقه پر کنند باید عبرت بگیرند. ما چشم مان را از دشمن بر نمی داریم و آنها را تعقیب می کنیم. ما برای تهاجم اطلاعاتی علیه بدخواهان انقلاب اسلامی و شبکه صهیونیستی، قدرت سازی کرده‌ایم. بدانند هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی و ملت عظیم ایران بی پاسخ نخواهد ماند

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان