هیچ کس نمی‌تواند به ترکیب اسلام و ایران هجوم ببرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 13:28

هیچ کس نمی‌تواند به ترکیب اسلام و ایران هجوم ببرد

شماره: 23664
Aa Aa

دشمن سال گذشته چهره بی نقاب خود را به ملت ایران نشان داد و با این کار بزرگ‌ترین خدمت را به انقلاب کرد و این گونه جوانان ما آگاه شدند.

سلامی می گوید ما در هیچ صحنه ای تسلیم نشده‌ایم؛
هیچ کس نمی‌تواند به ترکیب اسلام و ایران هجوم ببرد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در مشهد گفت:

بزرگ‌ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی شناساندن واضح و بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:
دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آنها نابود شود. دشمنان ما سال گذشته می خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد. برای شکست طرح دشمن صفوف فشرده خدمت به مردم را فشرده تر می کنیم و دست مردمان را می گیریم چرا که این مردم در صحنه های سخت ما را یاری کردند و ما نیز دست آنها را می فشاریم. یک عنصر قدرتمند و قدرت آفرین اما لطیف، ایثار است که ملت ایران را از سختی ها عبور می دهد. این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیارها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و لذا به دفعات نیز شکست خورده است. ملت ایران از آنچه که خود دوست دارند شب و روز انفاق می کنند اما زحمتی به انفاق شونده نمی دهند، این طبیعت و خصوصیت ملت بزرگ ایران است که از پیامبران آموخته اند که در جست و جوی ارج نباشند اما خداوند نعمت خود را به آنها چندین ده برابر عطا می کند.

او گفت:

دشمنان وقتی از شکست ایران در این جدال ها به نتیجه نرسیدند تهاجم به حیات، زندگی و معیشت، عزت و کرامت ملت ایران را نشانه گرفتند، تصور آنها این بود که اگر کشور ایران را در محاصره و تحریم و انزوا قرار دهند ملت ایران دچار فلج معیشتی خواهد شد و تسلیم خواست دشمنان می شود. خطای در محاسبات بزرگ‌ترین عامل شکست دشمن در برابر ملت ایران بوده است، رهبران بی حکمت دشمنان ما نتوانستند قوت اقتصادی خود را به منفعت تبدیل کنند و بر ملت ایران چیره شوند. پیروزی برملتی که با از خود گذشتگی به میدان می آیند ممکن نیست و هیچ کس نمی تواند بر انسانهای از جان گذشته و مردمی که به گرد شمع رهبر انقلاب می گردند پیروز شود.سختی ها برای ملت ایران وجود دارد و یک واقعیت است البته دشواریها نه فقط برای ملت ایران بلکه بیش از آن چه برای ماست برای دشمنان نیز وجود دارد. دشمن پس از ناکامی ها میدان جدیدی را برای مقابله ملت ایران باز کرد که همان ورود به عرصه احساس و عاطفه برای شکستن عزت مردم بود.

وی ادامه داد:

از همه مشکلات با حضور مردم عبور کردیم، چالش هایی مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، مسایل اقتصادی و حتی کرونا از آن دست بود، مردم اگر به اربعین نمی رفتند، مساجد را برای نماز پر نمی کردند و از حجابشان صیانت نمی کردند کار ما در مقابله با تهاجم فرهنگی پیش نمی رفت.

سلامی افزود:

پیامبر عظیم الشان اسلام مبدا منشا رحمت الهی و نسبت به مسلمانان مهربان است و این خصلت نیز در ائمه اطهار(ع) به عنوان یک حقیقت عظمی جاری می شود و نایبان برحق امام زمان(عج) هم با همین خصوصیات، جامعه اسلامی ما را اداره می کنند. تجربه های تلخ گذشته یک واقعیت را نشان داده که همه دردها و مشکلات و چالشها، بحران ها و جنگ ها را به مدد ترکیب الهی ایمان، انفاق، ایثار، بذل مال و جان تحت ضابطه و هدایت و درخشش نور ولی فقیه پشت سر گذاشته ایم و برهمه آنها فایق شده و در هیچ صحنه ای تسلیم نشده ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان