هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 4:03

هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود

شماره: 22646
Aa Aa

مجتهد زاده، مدیر حوزه علمیه قم در اجتماع مدافعان عفاف و حجاب در مجموعه ساحلی رادیو دریای چالوس گفته عفاف و حجاب را نباید به همدیگر حواله دهیم.

تمام سعی ما این است زنان غربی را هم حجاب دار کنیم؛
هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود

محسن مجتهد زاده، مدیر حوزه علمیه قم در اجتماع مدافعان عفاف و حجاب در مجموعه ساحلی رادیو دریای چالوس گفت:

امروز با مروری به سوابق فعالیت دوره های گذشته در هیچ دولتی خاطر ندارم که فرزندان شهدا در بدنه حاکمیت و آن هم پست معاونت استانداری در اختیار قرار گیرند و این از برکات دولت مردمی و جهادی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او افزود :

خدمات دولت سیزدهم یک مورد ۲ مورد نیست همه همدل و همسو پای کار آمده اند تا بتوانند گره مشکلاتی که از بدو پیروزی شکوهنند انقلاب اسلامی باز نشده در این دولت به مدد الهی باز کنند و این مستلزم عزم و اراده همه مسوولان و حتی مردم است.

وی بیان داشت :

امروز دشمن از جریان براندازی بیم و هراس دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم. گفتمان انقلاب اسلامی و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی آنقدر قوت دارد که حتی در دورترین نقاط جغرافیایی به ویژه آمریکای لاتین هم تاثیر داشته است، دوران جبهه و جنگ را نباید از یاد برد چرا که مردم خودش مدیریت کردند. برای عفاف و حجاب هم نباید به همدیگر حواله دهیم اگر این نوع تفکر حاکم شود شاهدجولان رسانه های بیگانه معاند و ضد انقلاب خواهیم بود. امروز باید حل مساله اقتصاد، حجاب و شناسایی تعداد اندک مفسدان اقتصادی به عنوان مطالبه عمومی مردم باشد و ضمن آنکه برای حل مشکل حجاب و عفاف هم باید کارهای گروهی مردمی انجام گیرد و با گفتمان مهربانانه و محبت آمیز در کنار خانواده های شهدا و ریش سفیدان امر به معروف و نهی از منکر کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان