٩٧ هزار کارگر ایرانی دارای حقوق معوقه هستند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:32

٩٧ هزار کارگر ایرانی دارای حقوق معوقه هستند

شماره: 7057
Aa Aa

عضو فراکسیون امید مجلس به مخالفان دولت توصیه کرده کشتی نظام را که همه سرنشین آن هستند با پمپاژ تخریب های ناروا سوراخ نکنند.

روحانی چگونه می تواند بر سر سفره هفت سین بنشیند؟
٩٧ هزار کارگر ایرانی دارای حقوق معوقه هستند

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خانه ملت، فاطمه ذوالقدر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی گفت:

رویکرد و سیاست حمایتی ضرورتی است که در قوه مجریه و وزارتخانه های تحت امر آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد. بدون تعارف، معیشت مردم علیرغم افزایش حجم نقدینگی عقب گرد داشته و روز به روز سفره های مردم کوچک و کوچک تر می شو.د روزی صرفا این گرانی و تورم روی یک یا چندقلم کالا بود و خانواده ها یارای برنامه ریزی و مقاومت را داشتند اما شرایط اقتصادی امروز که ارزش حقوق و دستمزد به یک چهارم تنزل یافته نه تنها اقشار ضعیف را به زانو دراورده بلکه طبقه متوسط را نیز دچار مشکلات اقتصادی جدی کرده است. 

وی افزود: آقای رئیس جمهور و مسئولین محترم؛ در آستانه سال نو چگونه می توانید بر سر سفره هفت سین بنشینید در حالی که ٩٧ هزار کارگر دارای حقوق معوقه هستند و غم نان آنها را در تنگنا و شرمندگی خانواده قرار داده است.

ذوالقدر ادامه داد: آقای رئیس جمهور بپذیرید که تدبیر شما با نیاز های جامعه فاصله گرفته است. عزم جهادی شما را برای خروج از این شرایط، آنگونه که ثمره آن را در سر سفره های مردم ببینیم و رضایت و رفاه اجتماعی را به همراه آورد از شما طلب می کنم. ما اقدامی عملیاتی می خواهیم. زندگی کارگران باید سامان یابد، حقوق و مطالبات آنها باید پرداخت شود و افزایش حقوق و دستمزد و تخصیص بن های کارگری باید متناسب با نرخ تورم لحاظ گردد.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: به مخالفان دولت نیز توصیه می کنم این کشتی را که همه سرنشین آن هستیم با پمپاژ تخریب های ناروا که روحیه یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد می کند و موجب سلب اعتماد آنها به حاکمیت می شود، سوراخ نکنند. مسئولیت اقدامات و عملکردهای خویش را که مملکت را به این وادی کشانده است منصفانه بپذیریم و همه از پیشگاه ملت شریف به خاطر قصورها و کوتاهیها عذرخواهی کنیم و راه را برای اصلاح کژی ها و کاستی ها باز نماییم و با عزمی جهادی آنگونه عمل کنیم که رفاه و رضایت اجتماعی برای مردم شریف ایران اسلامی محقق شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان