پاسخ مقتدرانه به ترور سیدرضی می‌دهیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 10:51

پاسخ مقتدرانه به ترور سیدرضی می‌دهیم

شماره: 24294
Aa Aa

عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان باشند و انتظار پرداخت تاوان این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد؛ پاسخ ما مقتدرانه و هوشمندانه خواهد بود.

طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران؛
پاسخ مقتدرانه به ترور سیدرضی می‌دهیم

رضا طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یک نشست خبری گفت:

شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند. انتظار پرداخت تاوان این عملیات این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از مستشاران ایرانی در سوریه شهید سید رضی موسوی را خدمت ملت ایران، خانواده و هم‌رزمان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند

وی با اشاره به شکست اهداف رژیم صهیونسیتی در جنگ علیه غزه خاطرنشان کرد:

اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از میدان غزه نشانه جنگ‌افروزی است. به طور حتم پاسخ مقتدرانه و هوشمندانه به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در این گونه عملیات تروریستی محقق نکند.

اواخر امسال یا اوایل سال آینده پرتاب ماهواره خواهیم داشت

وی گفت:

ماهواره‌بر سیمرغ با سوخت مایع و ماهواره‌بر ذوالجناح با سوخت ترکیبی در پرتاب ماهواره‌های بعدی استفاده خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان