پگاه آهنگرانی به دلایل امنیتی ممنوع الخروج شده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:48

پگاه آهنگرانی به دلایل امنیتی ممنوع الخروج شده است

شماره: 8392
Aa Aa

القاصی درباره وضعیت مهناز افشار هم گفته پرونده او که اکنون در خارج از ایران است چند شاکی دارد و همچنان براساس شکایت شکات مفتوح است.

دادستان تهران در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛
پگاه آهنگرانی به دلایل امنیتی ممنوع الخروج شده است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، علی القاصی، دادستان تهران در جمع خبرنگاران درباره بازداشت پورمختار نماینده همدان و آزادی او با وثیقه گفت: بازداشت و آزادی آقای پورمختار با قید وثیقه صحت ندارد .

وی در پاسخ به سوال دیگر درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما گفت: این فرد به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است.

القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده اش براساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده هفت تپه گفت: این پرونده آخرین مرحله تحقیقاتش را طی می کند و یکی از متهمان اصلی پرونده را طی چند روز گذشته احضار کردیم و تحقیقات در خصوص این متهم در حال انجام است و متهم با قرار بازداشت موقت تحت نظر است و بعد از تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه برای صدور حکم ارسال می شود. این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است.

دادستان تهران درباره بازداشت فاطمه صالحی، دختر سرلشگر صالحی گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده ای ندارد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان