کتک خوردن یک بانوی محجبه برایمان خیلی سنگین است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 20:08

کتک خوردن یک بانوی محجبه برایمان خیلی سنگین است

شماره: 22995
Aa Aa

شرعا واجب و وظیفه عموم مردم است که لسانی تذکر دهند| رسانه دشمن ایران اینترنشنال دوست شما نیست و می خواهد در کشور ما هرج و مرج شود.

لطف اله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس؛
کتک خوردن یک بانوی محجبه برایمان خیلی سنگین است

لطف اله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت:

اگر هماهنگی بین امام و امت ایجاد شد مطمئن باشید که پیروزی را حتما خواهیم داشت. محکم با ولی امر خود هماهنگ باش و به پیروزی مطمئن باش.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، امام جمعه شیراز ادامه داد:

نگران اینکه چه می شود نباشیم. نگرانی ما باید این باشد که آیا دقیقا به دستورات الهی در رابطه با امامت و ولایت عمل کرده ایم یا خیر؟ ما باید افتخار کنیم که در زمان غیبت امام زمان(عج) ملت به نحوی برنامه ریزی کرده است که با دادن 300 هزار شهید حکم، حکم قرآن باشد و نائب امام زمان(عج) کسی که خود حضرت او را تعیین می کند برای شما بیان می‌کند که اگر قرآن و اهل بیت می خواهید اینگونه فرمودند و جز این راهی برای بشر نیست.

او با اشاره به موضوع نارنجستان قوام شیراز اظهار داشت:

مسئله اول قضیه ناراحت کننده و بسیار دلخراشی بود که متاسفانه در نارنجستان قوام پیش آمد و یک بانوی محترمه محجبه از دست یک نامحرم کتک خورد. عمق این قضیه را که با دل ما چه می‌کند اگر بخواهم بگویم شما را یاد روضه‌ای می‌اندازد و ما این کتک خوردن برایمان خیلی سنگین است و گفت "سیلی زدی به فاطمه دستت شکسته باد ... سیلی زدن مقابل چشم پسر چرا"، شنیده ام همراه بانوی محترم دختر خانم ایشان هم بوده و مقابل بچه چرا مادرش را زده است؟ آنچه که رنج آور است این است که همیشه می گوییم زورت به زن می رسد و این رنج است، رنج‌آورتر اینکه برای توجیه خود حیثیت یک مجموعه ارزشمند را زیر سؤال می برد و این جرم دیگری است و جرم بزرگی است. برخی از مجموعه‌های ما مرتب شهید می‌دهند و از آن طرف دشمن هم مرتب لجن پراکنی می‌کند و یک نفر با یک رفتار ناشایست حیثیت یک مجموعه بزرگ را در جامعه زیر سوال ببرد، اینها هر کدام یک درد و رنج مفصل است. در عرصه یک جنگ ترکیبی هستیم و هرکس این موضوع را باور ندارد اطراف خود را نمی پاید. شیطان همه ابزار و قوایش را به میدان آورده است و در این عرصه جنگ ترکیبی ما باید فرماندهی میدان جنگ فرهنگی و اجتماعی را خیلی دقیق انجام دهیم تا به نتیجه برسیم. اگر می‌خواهیم جلوی منکر گرفته شود یک قسمت وظیفه مردم است. تمام دستگاه‌ها و مسئولین باید متوجه این جریان باشند و روی آن مانور دهند که هر اقدامی می کنیم مطابق خواسته مردم است. اگر تمام قوای مجموعه‌های مختلف پای کار بیایند این از عهده مردم ساقط نمی‌شود و این شرعا واجب و وظیفه عموم مردم است که لسانی تذکر دهند.

او ادامه داد:

رسانه دشمن ایران اینترنشنال دوست شما نیست و بر می گردد در چهار چوب قانونش را حذف می کند چون دلشان می خواهد در کشور ما هرج و مرج شود. هر کس بخواهد هرج و مرج کند و از چهارچوب اقدام قانونی خارج شود به نظام خیانت می کند، در عرصه جنگ ترکیبی برخی ها نادانسته برای دشمن کار می‌کنند و آن کسی است که قانون شکنی می‌کند، خیر در چهارچوب قانون؛ همه چیز باید در چهارچوب قانون انجام شود.

دژکام گفت:

جداً می‌خواهیم که ‌مسئولین قانونی این پرونده را مشمول زمان نکنند و امروز این موضوع در فضای رسانه ای کشور طرح شده است و برای بررسی چقدر وقت می خواهد؟ مدت معقول برای بررسی قضیه باشد اما اینکه بیفتد پشت دل نه؛ ظاهرا مسئولین در مصاحبه‌ها اعلام کردند که به صورت فوری و خارج از نوبت بررسی می شود و ما منتظر هستیم. دستگاه محترمی که این فرد خطاکار خود را وابسته به آن می‌داند باید پیگیر باشند که چرا یک نفر از جایگاه خودش باید سوءاستفاده کند؟ این قضیه باید پیگیری شود و ما هم دنبال این مسئله را خواهیم گرفت که هر چه بگذرد مشمول مرور زمان نخواهد شد. بنده به هیچ وجه رضایت نخواهم داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان