کف‌گیر دشمنان ما به ته‌دیگ خورده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:17

کف‌گیر دشمنان ما به ته‌دیگ خورده است

شماره: 20701
Aa Aa

اینکه رئیس‌جمهور آلمان با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند و رئیس‌جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون‌پایه ملاقات می‌کند از عجایب تاریخ بشریت است.

آرمان‌های انقلاب همانند خورشید تابناک می‌درخشد؛
کف‌گیر دشمنان ما به ته‌دیگ خورده است

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در قزوین اظهار داشت:

مبدأ به‌وجودآورنده فتنه 88 که منتهی به 9 دی شد و منشأ اغتشاشات اخیر یکی است.
به گزارش اسپادانا خبر، وی اضافه کرد:
آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند خورشید تابناک می‌درخشد و الهام‌بخش مردم جهان است. مسلمانان به داشتن رهبری مثل رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنند و آزادی‌خواهان جهان به داشتن فرمانده لایقی مثل قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند. همه این‌ها از برکات انقلاب اسلامی است که به رهبری حضرت امام (ره) بنیان گذاشته شد. امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده‌ایم و دشمنان ما در نهایت ضعف هستند. این یک اغراق و شعار نیست و واقعیت موجود امروز جامعه ما است.

او گفت:

اینکه می‌بینید رئیس‌جمهور آلمان با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند و می‌خواهد به کمک او و به خیال خود ما را آزاد کند یا اینکه رئیس‌جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون‌پایه ملاقات می‌کند و از آن طریق می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است. از عجایب تاریخ بشریت است که رئیس گروهک ظالم منافقین که دستشان به خون 17 هزار شهید آغشته است، با پمپئو می‌نشیند و پمپئو او را به عنوان رئیس‌جمهور مردم ایران معرفی می‌کند. این نشانه قدرت دشمن نیست بلکه نشانه نهایت ضعف دشمن است و در واقع کف‌گیر دشمنان ما به ته‌دیگ خورده است. آن‌هایی که با الفبای سیاست آشنا هستند می‌دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی بیشتر از آن چیزی است که این‌ها تلاش می‌کنند در فضای مجازی نشان دهند. امروز آن‌ها در بدترین شرایط هستند و انقلاب اسلامی در بالنده‌ترین شکل ممکن است و این یک واقعیت میدانی است. آن‌ها به ما التماس می‌کنند که دست از توسعه منطقه‌ای خودتان بردارید.

شریف اضافه کرد:

ما مدعی نیستیم که هواپیمای بی‌سرنشین به روسیه دادیم، آن‌ها اصرار می‌کنند که پهپاد به روسیه ندهید و به ما می‌گویند که شما سرنوشت جنگ را تغییر دادید و موجب شکست تمام ناتو و غرب شدید. امروز از ما می‌خواهند که موشک نقطه‌زن به روسیه ندهیم در حالی که تا دیروز جمهوری اسلامی ایران را کشوری بدون علم و فناوری می‌دانستند. امروز به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان شما در نیرو‌های مسلح کشور به چنان قدرتی رسیدیم که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشورمان را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند و امسال در 22 بهمن‌ماه صدای ملت را به گوش شما خواهیم رساند که کاخ‌های متزلزل شما به لرزه بیفتد. به محضر رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم که تا قطره‌ای خون در بدن ما وجود دارد برای تحقق تدابیر ایشان سرازپا نخواهیم شناخت و دشمن این را خوب فهمیده است.

وی گفت:

شما نمی‌توانید به ملت بزرگ ایران و انقلاب الهام‌بخش اسلامی ضربه‌ای وارد کنید چرا که بنیان‌های این انقلاب بر پایه تعالیم متعالی قرآن، فرهنگ اهل بیت و فتوای مراجع تقلید شیعه بنیان گذاشته است. دشمن در اغتشاشات نوک فلش حمله خود را به سمت رهبر معظم انقلاب گرفته است چرا که دشمن همه شکست‌ها و ناکامی‌هایش را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌داند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان