کیک اقتصاد ایران در 7 سال گذشته 34 درصد کوچک تر شده است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:38

کیک اقتصاد ایران در 7 سال گذشته 34 درصد کوچک تر شده است

شماره: 9987
Aa Aa

او می گوید مجلس یازدهم گره‌های اقتصاد ایران را یکی پس از دیگری با نظارت، برداشته شدن بخشی از قوانین یا تصویب قوانین جدید باز خواهد کرد.

محمد باقر قالیباف در نشست با فعالان صنعت و معدن؛
کیک اقتصاد ایران در 7 سال گذشته 34 درصد کوچک تر شده است

محمد باقر قالیباف، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در نشستی با فعالان صنعت و معدن با بیان اینکه کیک اقتصاد کشور در هفت سال گذشته ۳۴ درصد کوچکتر شده است اظهارداشت:

منتخبین مجلس یازدهم این پیام را به مخاطبین و فعالین اقتصادی کشور در سال جهش تولید که انتظار حضرت آقا از همه ما در یک دهه اخیر، تحول در عرصه اقتصادی است میدهند که انشالله ما حتما گوش شنوا برای صحبت‌ها و مشکلات شما داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:

اساسا کار ما و تعهدی کار داریم این است که انشالله وکیل المله باشیم و خواسته‌های همه مردم را در اقصی نقاط کشور به درستی نمایندگی کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که انشالله همه دست به دست هم بدهیم و بدانیم که چه مشکلاتی وجود دارد تا در جهت حل آن گام برداریم.

قالیباف تصریح کرد: باور شخصی من این هست که اگر در مجلس آینده (مجلس یادزهم) با همکاران به فهم مشترکی برسیم باید رویکرد مساله محوری را در حوزه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور داشته باشیم.

منتخب تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اگر با این نگرش به مسائل نگاه کنیم حتما یکی پس از دیگری گره‌های حوزه اقتصاد را باز خواهیم کرد که حالا این می‌تواند نظارت باشد، برداشته شدن بخشی از قوانین باشد یا اگر هر کجا ضرورت پیدا کرد قانونی جدید مصوب شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان