گوش رئیس ما به دهان مبارک امام زمان(عج) است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 14:14

گوش رئیس ما به دهان مبارک امام زمان(عج) است

شماره: 23949
Aa Aa

ایران هر تصمیمی بگیرد تحت تدبیر نائب امام زمان است و به عنوان کشوری که در آخر الزمان طبق روایات متعددی در آن خبری هست باید قوی باشد.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
گوش رئیس ما به دهان مبارک امام زمان(عج) است

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه شیراز اظهار کرد:

اقدامات تأسف‌بار صهیونیست‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، زنها، بچه‌ها، مردها، پیرمردها و پیرزنهای بی دفاع مسلما جنایت علیه بشریت است و ما این جنایت‌های هولناک را محکوم می‌کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

صهیونیست‌ها جرأت نمی‌کنند تعداد کشته‌های خود را بگویند چون بیشتر بی آبرویی باعث ترس سربازان بزدلشان می‌شود. نتانیاهو بپذیرد یا نپذیرد این بی‌آبرویی اسرائیل است و سؤال جهانی این است که با چه کسانی درافتاده است؟ با یک عده زن و بچه بی پناه؟

وی گفت:

مواضعی که در عرصه نبرد با صهیونیست گرفته می‌شود اولا هر کدام از جبهه‌های مقاومت مستقل هستند ثانیا ایران هر تصمیمی بگیرد تحت تدبیر کسی است که نائب امام زمان(عج) است و هر چه فرمود همان است نه زیاد و نه کم. کسی نیاید بخواهد ما را در مسئله ای گردن گیر کند که شما گفته‌اید این کار را می‌کنید یا نمی‌کنید. ما چیزی نگفته ایم و فقط گفتیم با رژیم غاصب صهونیستی مخالفیم و هنوزم مخالفیم اما اینکه چگونه مخالفت را ابراز کنیم تحت تدبیر نائب امام زمان(عج) است. دشمنان هیچ وقت نتوانستند قدم بعدی ما را پیش بینی کنند چون رئیس ما مجتهد است و خودش اجتهاد می کند و گوشش به دهان مبارک امام زمان(عج) است و آنها نمی‌توانند پیش بینی کنند و در این کار مانده اند و تا آخر درخواهند ماند. خیلی مواضع حکیمانه و دقیق اتخاذ می شود و جا ندارد که غیر از کسی که مسئول اصلی است بخواهیم دخالت کنیم.

امام جمعه شیراز در خطبه‌های اول نماز نیز گفت:

در این برهه از غیبت حضرت، مقام نائب امام را به عنوان ولی امر خود جلوه گر کرده ایم و آنچه تازه به تازه ولی امر می‌گوید ثمره همان درخت است؛ نائب امام می گوید امسال سال مهار تورم و رشد تولید است و این از همان درخت است، برای چه می گوید؟برای اینکه می خواهد شما را ریشه دار کند. اگر در دنیا می خواهید حرف بزنید باید ایران قوی داشته باشیم.چگونه ایران را در ابعاد مختلف قوی کنیم؟من و شمای منتظر ظهور امروز باید آستین بالا بزنیم و هر کس هر چه می‌تواند در عرصه‌های مختلف تلاش کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز پیش در زمینه توسعه دریا محور صحبت فرمودند. ایران به عنوان کشوری که در آخر الزمان طبق روایات متعددی در آن خبری هست باید قوی باشد و اگر می خواهد قوی باشد کشوری که ۲ هزار کیلومتر مرز دریایی دارد چقدر باید قدرت دریایی داشته باشد؟ دوره شاه پهلوی چه بر سر ما آورده بودند؟یک لنج ساده هم نمی توانستیم بسازیم اما امروز در کیور ناوگان شکن ساخته می‌شود؛ این یعنی رشد کرده ایم. در بعد نظامی پهنه دریا امروز رشد کرده ایم، هم در ساخت سخت افزاز و هم در تربیت نیرویی که از اینجا کشتی سوار شود و دور دنیا بزند و بگوید هر جا پرچم را بلند کردیم هیچ کس جرئت نداشت در مقابل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی قیافه بگیرد. وقتی عظمت کشور ایران را اثبات می کنیم برای این است که مردم ما راحت تر زندگی کنند و برای اینکه در دنیا و آخرت سربلندی برای ما بیاورد پس نیاز است در عرصه استفاده اقتصادی از دریا هم پیشروی کنیم.

وی اضافه کرد:

اگر کسی مبانی این تصمیم‌گیری‌هایی که رهبر معظم انقلاب در قالب سیاست‌های کلی کشور در حوزه‌های مختلف ابلاغ کردند بررسی کند میبیند خیلی از آنها بازگشتش به آیات قرآن و روایات معصومین است. در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علم و فناوری، رسانه و زیر گروه‌های آنها که ۳۶ سند سیاست کلی داریم مثل رساله عملیه بحث سیاسی است و باید اینها را دقت کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان