یک خطیب جمعه از وزارت مسکن خواست درب وزارتخانه را گل بگیرد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 0:04

یک خطیب جمعه از وزارت مسکن خواست درب وزارتخانه را گل بگیرد

شماره: 8353
Aa Aa

باقری با تبریک پدیده چادر خوابی، ماشین خوابی و زمین اجاره ای به مسئولان گفته اینکه می گویند پزشکان آموزش استفاده از کارتخوان ندیده اند جوک سال است.

نظارتی بر گرانی افسار گسیخته قیمت ها وجود ندارد؛
یک خطیب جمعه از وزارت مسکن خواست درب وزارتخانه را گل بگیرد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از عصر ایران، محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه گفت: فرمایش رهبری مبنی بر اینکه مسائل اصلی کشور اقتصاد و فرهنگ است مهر تأییدی بر حرکت فکری ما در خطبه های نماز جمعه است.

خطیب جمعه اسالم ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ الرئیس بوعلی سینا پزشک و دانشمند بزرگ ایرانی و تبریک روز پزشک ادامه داد: پزشکان باید رسالت خود و سوگند پزشکی خود را بر هر منفعت مادی و مالی مقدم بشمارند و به حریم خصوصی بیمار احترام بگذارند. گاهی شنیده می شوند پزشکان برای کسب درآمد بیشتر چندین نفر را همزمان معاینه می کنند و یا داروهای غیر ضروری تجویز می کنند یا مطب پزشک کارتخوان ندارد اینکه می گویند پزشکان هنوز آموزش استفاده از کارتخوان ندیده اند شبیه جوک سال است. پزشکان باید یار و یاور محرومان جامعه باشند.

باقری با اشاره به ورود به ماه آخر تابستان و اوج فصل جابجایی مسکن گفت: متأسفانه گرانی افسار گسیخته قیمت و اجاره مسکن که هیچ نظارت و تعرفه ای بر آن وجود ندارد باعث شده است با پدیده های جدیدی مواجه شده ایم. پدیده چادر خوابی، ماشین خوابی و زمین اجاره ای را به مسئولان تبریک عرض می کنیم.

وی در خاتمه گفت:

مسئولی که دغدغه اش دمای کولر گازی اتاقش بوده و حاضر نباشد پوست لطیف آقازاده اش آفتاب سوخته بشود چگونه حال چادر خواب ها را درک می کند؟ آیا شهید رجایی ماشین لوکس سوار می شد؟ روح اشرافیگری برخی مسئولین اصلا پذیرفتنی نیست. با این اوضاع مسکن بهتر است درب وزارتخانه تان را گل بگیرید و ماله بکشید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان