یک معدن در روستای سرتیتان شهرستان گیلان غرب ریزش کرد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 3:17

یک معدن در روستای سرتیتان شهرستان گیلان غرب ریزش کرد

شماره: 10479
Aa Aa

بر اثر این حادثه در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب، یک نفر کشته و هفت نفر دچار گازگرفتگی شده اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ایران خبر داد؛
یک معدن در روستای سرتیتان شهرستان گیلان غرب ریزش کرد

محمد نصیری، سخنگوی جمعیت هلال احمر ایران اظهار کرد:

ساعت 13:35 امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب «اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی تصریح کرد:

بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی افراد محلی در این منطقه، 6 تا 8 نفر در این معدن محبوس شده‌اند و عملیات آواربرداری توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است.

شفیعی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز اعلام کرد:

متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.

فرماندار گیلانغرب نیز گفت: هفت تن در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.

کوروش محمودیان افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد و به احتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است.

وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.

او گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است.

 

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان