۲۹ درصد بازداشت شدگان اعتراضات آبان از خانواده‌های طلاق بوده اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:58

۲۹ درصد بازداشت شدگان اعتراضات آبان از خانواده‌های طلاق بوده اند

شماره: 8944
Aa Aa

ذوالنوری با بیان این که بیش از یک چهارم دستگیر شدگان از خانواده‌های متلاشی‌شده بوده‌اند گفته فرزندان طلاق دچار آسیب‌های اجتماعی فراوان هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
۲۹ درصد بازداشت شدگان اعتراضات آبان از خانواده‌های طلاق بوده اند

مجتبی ذوالنوری در همایش«شروع دوباره» که در سالن مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: باید از تمامی کارشناسان و مشاورانی که درزمینهٔ بازگشت دوباره به زندگی، خانواده‌های طلاق تلاش می‌کنند قدردانی ویژه داشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با اشاره به شرایط اقتصادی ایران گفت: امیدواریم با این اوضاع آشفته اقتصادی در مجلس بتوانیم وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دهیم تا این آسیب‌های اجتماعی کمتر قربانی بگیرد. وجود طلاق در جامعه عمدتاً دارای ریشه‌های فرهنگی و سپس اقتصادی و اجتماعی است و هر فردی قبل از هر کاری باید خودش به فکر بوده و از فروپاشی خانواده‌اش جلوگیری کند.

نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن، اگر فردی کسی را بکشد گویا تمام افراد جامعه را کشته است تأکید کرد: هر انسان جزئی از کل بوده و اگر یک نفر از بین رفت به‌مثابه کشته شدن تمام بشریت است.

وی با بیان اینکه ۲۹ درصد افرادی که در فتنه اخیر دستگیرشده‌اند جزء خانواده‌های طلاق و متلاشی‌شده بوده‌اند ادامه داد:

فرزندان طلاق دچار آسیب‌های اجتماعی فراوانی در جامعه بوده که جبران این آسیب‌ها بسیار سخت و دشوار است. ایجاد تشکل‌های مردمی برای ترک اعتیاد بسیار کارآمدتر از کمپ‌های دولتی است، چراکه فرد خودش رنج اعتیاد را کشیده، بهتر می‌تواند به هم‌نوع خود کمک کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان