بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 11:48

بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است

شماره: 18642
Aa Aa

مردم در سختی زندگی می کنند. چاره‌ای نیست و باید صبر کنیم| بی حجابی یک جنگ آمریکایی است و دشمنان می‌خواهند شهوت را جایگزین ایمان کنند.

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان؛
بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

براساس آیات قرآن کریم رمز رستگاری همه ما صبر است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایمنا، او اظهار کرد:

همه می‌دانیم بسیاری از مردم در سختی و فشار زندگی به سر می‌برند. چاره‌ای نیست و باید صبر کنیم تا خداوند جزای صابران را گشایش و رفع سختی‌ها قرار دهد همچنین علاوه براینکه خود صبوری می‌کنیم باید دیگران را نیز به صبوری توصیه کنیم. در قرآن کریم ۷۰ مرتبه از صبر یاد شده است و خداوند بر صابران همانطور درود می‌فرستد که بر پیامبر خود درود فرستاده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:

علاوه بر اینکه باید تلاش کنیم و استعدادها را به کار اندازیم باید توجه داشته باشیم گرداننده جهان خدا است و اگر در مسیر خداوند باشیم قطعاً بر کفر جهانی غالب خواهیم شد. بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است. در کودتای نوژه و طبس خدا ما را یاری کرد و نقشه‌های دشمن به نتیجه نرسید. هرگز نباید فراموش کنیم تحریم‌ها به جز خفت و ذلت نتیجه‌ای برای دشمنان جمهوری اسلامی نداشته است.

وی افزود:

برای ظهور امام زمان، رهایی از سختی‌ها، خفت، ذلت و نابودی دشمنان باید دعا کرده و به خاطر داشته باشیم پیغمبر هم دعا می‌کردند حتی دشمنان ما نیز گاهی به این حقیقت پی برده‌اند.
میردامادی با اشاره به روز مالیات تصریح کرد:

اگر خواهان برقراری عدالت اقتصادی در کشور هستیم باید آنهایی که درآمد بیشتری دارند نسبت به تأمین هزینه‌های کشور بیشتر کمک کنند اما مسئولان اداره دارایی باید توجه داشته باشند کاری نکنند کارگاه‌های کوچک براساس ناتوانی پرداخت مالیات تعطیل شود. همانطور که مردم وجوهات شرعی را با شوق پرداخت می‌کنند در مالیات نیز می‌توان چنین علاقه‌ای ایجاد کرد.
او با اشاره به سالروز قیام مردم در مسجد گوهرشاد گفت:

نیروی انتظامی وظیفه خود در خصوص جلوگیری از فسادهای اخلاقی را انجام می‌دهد اما امر به معروف و نهی از منکر تکلیف همه است. بی حجابی یک جنگ آمریکایی است که برای تهی کردن کشور از معنویات به راه افتاده است. دشمنان با بی حجابی می‌خواهند شهوت را جایگزین معنویت و ایمان کنند. همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان