از ماست كه بر ماست! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 21:39

از ماست كه بر ماست!

شماره: 23877
Aa Aa

اين حق سپاهان نبوده و نيست. همه ايران بايد به احترام و سابقه خوش اين باشگاه بزرگ ايران زمين از آن حمايت كنند و حتى با راه اندازى كمپين حمايت خود را به منصه ظهور بگذارند.

همه آسيا بر عليه سپاهان؛
از ماست كه بر ماست!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

خبر خيلى دير آمد اما خيلى زود از سوى فدراسيون فوتبال مهدى تاج پخش شد؛ گويى تاج دنبال اين رأى بوده و منتظر اعلان آن در اسرع وقت! به هر حال رأى AFC اينگونه بود:

نتيجه دیدار تيمهاى فوتبال سپاهان و الاتحاد سه بر صفر به‌نفع تیم‌ عربستانی اعلام گرديد!

از سوی کمیته انضباطی AFC نتیجه دیدار دوتیم سپاهان ايران و الاتحاد عربستان سعودى ۳ بر ۰ به نفع تیم عربستانی اعلان شد. ضمن آنكه علاوه بر اين نتیجه ، سپاهان ۲۰۰ هزار دلار جریمه و  محكوم به انجام ۳ ديدار خانگى خارج از نقش جهان اصفهان گرديد!

شايد كمتر كسى انتظار صدور چنين رأيى از سوى AFC را داشت اما به هر حال خبر آمد و به فوريت پخش گرديد و باشگاه، تيم، هواداران و دوستداران سپاهان ايران را در بهت فرو برد! بهتى كه بهانه اش تنها استقرار يك سرديس بود و بس! البته خيلى ها بر اين باورند كه باشگاه الاتحاد هيچ بهانه اى را براى رويارويى با نماينده كاملا" آماده فوتبال ايران آنهم در ورزشگاه مملو از تماشاگر نقش جهان اصفهان و دريافت شكستى مفتضحانه نداشت به جزء گير دادن به همين سرديس و چسباندن وصله سياسى به فوتبالى غير سياسى!

رأى صادره از سوى كنفدراسيون فوتبال آسيا آنقدر يك طرفه و مغرضانه است كه در واقع بايستى گفت حتى AFC هم از صعود سپاهان ايران به جمع تيمهاى نهايى ليگ قهرمانان آسيا هراس دارد.

با آنكه شنيده ها حكايت از آن دارد كه مسئولان باشگاه فرهنگى ورزشى سپاهان ايران با ارسال نامه اى سراسر فنى و موشكافانه پيرامون رأى صادره اعتراض رسمى خود را به CAS ارسال نموده است اما بعيد به نظر مى رسد كه كنفدراسيون فوتبال آسيا و حتى دادگاه عالى ورزش اين رأى را ابطال نمايد.

در اين ميان بايستى گفت:

سپاهان از داخل دچار اين ضربه فنى شده و به نوعى از داخل ضربه خورده است! البته مديران اين باشگاه كاملا" حرفه ايى از پيگيرى و حق مسلم خود عقب نخواهند نشست و به دنبال حقوق از دست رفته خود تا آخرين لحظه خواهند جنگيد اما اى كاش فدراسيون فوتبال ايران و در رأس آن مهدى تاج در اين راه پر پيچ و خم طرف سپاهان باشد تا اجنبى هاى آن طرفى! اين حق سپاهان نبوده و نيست و همه ايران بايد به احترام و سابقه خوش اين باشگاه بزرگ ايران زمين ايستاده و از آن حمايت كنند و حتى ميتوان با راه اندازى كمپين حمايت خود را به منصه ظهور بگذارند.

يادمان باشد كه شهيد سردار حاج قاسم سليمانى براى ملت بزرگ ايران يك اسطوره ملى رشادت، شهامت و شهادت است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان