گلايه يك ملت از بازى تيم ملى فوتبال! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 20:13

گلايه يك ملت از بازى تيم ملى فوتبال!

شماره: 24461
Aa Aa

ارائه فوتبال ميلى از سوى تيم ملى بهمراه سبك سرى بازيكنان اش حكايت از بى انگيزگى مردان ملى پوشى دارد كه چشم هشتاد ميليون ايرانى داخل كشور و ميليون ها ايرانى در اقصى نقاط دنيا به ساق پاى آنها دوخته شده است.

بى برنامه و ضعيف؛
گلايه يك ملت از بازى تيم ملى فوتبال!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

تیم ملی فوتبال كشورمان پس از پیروزی پر گل برابر فلسطین و نمايش نه چندان زيبا در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در دومین گام خود برابر هنگ کنگ قرار گرفت و موفق شد با تک‌ گل مهدی قایدی پیروز شود و صعود خود به دور حذفی را قطعی کند.

اما با این حال این پیروزی در شرایطی رخ داد که نمایش شاگردان امیر قلعه‌نویی در این مسابقه و همچنین موقعیت‌ سوزی بازیکنان با انتقادات مختلفی از سوی مردم، هواداران و خبرنگاران مواجه گرديد! اما در اين ميان ژنرال ملى پوشان كشورمان بايستى بداند بازيكنان تيم اش در برابر تيم نه چندان قدرتمندى چون هنگ كنگ نشان دادند فوتبال را ترسو، بى انگيزه، با عدم تاكتيك پذيرى، كم رمق و بى حوصله بازى كردند! نمايشى ضعيف، كم فروغ و بسيار بى انگيزه و شاداب از سوى بازيكنان گران قيمت تيم ملى فوتبال ايران همه اميدها را براى نتيجه گيرى اين تيم بر باد داد! تيمى كه به دنبال بالابردن جام قهرمانى است نشانى از قهرمان نداشت و نتوانست از پس يك بازى ساده و آسان، آنهم در برابر تيم درجه چندمى آسيا بر آمده و با ارائه يك بازى تمرينى و سبك به ثمر رساندن گلهاى متعدد و نمايشى در خور شان يك قهرمان دل ها را شاد كرده و اميد را به خانواده بزرگ فوتبال دوست ايران بازگرداند.

ارائه فوتبال ميلى از سوى تيم ملى بهمراه سبك سرى بازيكنان اش حكايت از بى انگيزگى مردان ملى پوشى دارد كه چشم هشتاد ميليون ايرانى داخل كشور و ميليون ها ايرانى در اقصى نقاط دنيا به ساق پاى آنها دوخته شده و در انتظار خلق شگفتى از سوى آنها بوده و اين تيم را حمايت و تشويق مى كنند.

ملت از نمايش ضعيف فرزندانشان گلايه دارند و شاكى اند، شاكى از بازى ضعيف و بى برنامه تيم شان! براستى آقاى گل فوتبال باشگاهى كشور پرتغال را چه شده است؟ سرزن رمى خط حمله تيم ملى كجاست؟ ديگر از دفاع مستحكم و چند لايه تيم ملى كه سالها از آن تعريف و تمجيد ميكردند خبرى نيست! هنوز مشخص نيست نسخه تجويز شده قلعه نوعى براى اين تيم و بازيكنان بزرگ اش چيست!؟ شايد زود دست به قلم شديم اما يك ماه پيش هم با همين قلم شكسته مان نوشتيم از اين تيم ملى آبى سرد نخواهد شد!

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان