آرامش خانواده‌ها در گرو تامین مسکن است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 0:21

آرامش خانواده‌ها در گرو تامین مسکن است

شماره: 25172
Aa Aa

رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان نسبت به سال گذشته امیدآفرین است؛ هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است.

سیدابراهیم رئیسی در آیین واگذاری مسکن مددجویان
آرامش خانواده‌ها در گرو تامین مسکن است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد گفت:

خرسندیم که بیش از ۳۳ هزار مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. 

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان این که مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های جدی افراد فاقد مسکن است گفت:

این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

او گفت:

هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه‌دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت:

رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

کمیته امداد تا جایی که در توانش باشد هزینه مددجویان را پرداخت می‌کند اما تامین مسکن آرامش خاصی را به تمام اعضا خانواده می‌دهد و از همه این موارد متفاوت‌تر است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان