آمار مرگ به‌واسطه گناه بیشتر از آمار مرگ طبیعی است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 14:10

آمار مرگ به‌واسطه گناه بیشتر از آمار مرگ طبیعی است

شماره: 17352
Aa Aa

امام‌جمعه قم با بیان این که روزه‌خواران نباید دهن کجی انجام دهند گفته تعداد کسانی که از نیکوکاری عمر می‌کنند از افرادی که عمر طبیعی دارند بیشتر است.

سپاه پاسداران جز شرایط ما برای خروج از تحریم است؛
آمار مرگ به‌واسطه گناه بیشتر از آمار مرگ طبیعی است

سید هاشم حسینی بوشهری، امام‌جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

در جریان مذاکرات از "تضمین" و راستی آزمایی کوتاه نمی آییم. ممکن است ۴ برگه را تکمیل کنند ولی پای عمل نیایند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:
جامعه امروز نسبت به گناه در معرض تهدید جدی است.تعداد کسانی که به‌واسطه گناه می‌میرند از تعداد کسانی که به مرگ طبیعی فوت می‌کنند بیشتر است و تعداد کسانی که از نیکوکاری عمر می‌کنند از افرادی که عمر طبیعی دارند بیشتر است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان ادامه داد:

فضای بازار شهرمان باید در تراز شهر اسلامی باشد و اگر کسی به هر دلیلی روزه نمی‌گیرد نباید تظاهر به روزه‌خواری انجام دهد و نباید دهن‌کجی انجام دهد که از مسئولین می‌خواهیم تمهیدات لازم را بیندیشند تا جلوی روزه‌خواری گرفته شود و حریم ماه رمضان باید حفظ شود. فضای ماه رمضان باید یک فضای کاملاً دینی و اسلامی باشد. دشمنان می‌خواهند علاوه بر تحریم اقتصادی بی‌تفاوتی ازنظر فرهنگ دینی ایجاد کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد:

قبل از انقلاب روحانیت در زندان و شکنجه‌گاه‌ها به شهادت رسیدند و پس از انقلاب شهدای روحانیت زیادی در محراب و صحنه‌های دفاع از انقلاب به درجه شهادت نائل شدند. امروز نیز همان صحنه تکرار می‌شود و ابتدا دشمن به ترور شخصیت روحانیت می‌پردازد و همه مشکلات را به گردن طلاب و روحانیون می‌اندازد. اگر مسئولی کم‌کاری کرده باشد به طلبه‌ای که در خیابان قدم می‌زند تهمت می‌زنند. دشمن حتی برای خودی‌ها این‌گونه جلوه می‌دهد که روحانیت کاری انجام نداده و همه مشکلات را گردن روحانیت می‌اندازد و ابتدا ترور شخصیتی و سپس اقدام به شهادت می‌کنند. دشمن زشت را زیبا و زیبا را زشت جلوه می‌دهد و داشته‌های انقلاب را کوچک و ضعف‌های انقلاب را بزرگ جلوه می‌دهد و باید آگاهی داشته باشیم.

امام‌جمعه قم با اشاره به 20 فرودین روز ملی فناوری هسته‌ای بیان کرد:

ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. آمریکای جنایتکار و فرانسه فناوری هسته‌ای دارند ولی نوبت ما که می‌شود می‌گویند نیاز نیست،.متأسفانه برخی در داخل کشور گوش‌به‌فرمان بیگانگان مرتب حمله می‌کنند که نیازی به انرژی هسته‌ای نیست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد:

سپاه از ارکان عزیز انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران جز شرایط ما برای خروج از تحریم است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان