تروریستی خواندن سپاه جانورصفتانه است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 19:41

تروریستی خواندن سپاه جانورصفتانه است

شماره: 20971
Aa Aa

در برودت کم‌سابقه هوا خناسان سیاسی علیه مجاهدان خدمت دست به کار شدند تا با بدگویی و تمسخر انتقام بگیرند؛ هر حرکت ضدنظام به نفع آمریکا است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛
تروریستی خواندن سپاه جانورصفتانه است

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه سیاسی نماز جمعه مشهد گفت:

برودت کم‌سابقه هوا در خراسان رضوی یک بحران غیرقابل‌پیش‌بینی بود.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

برخلاف ادعای خناس‎هایی که قطعی گاز یک شهرستان تلفیقی را در راستای سیاست‎های سنی‎ستیزانه قلمداد کردند برادران شیعه و سنی ما در این شهرستان در عمل نشان دادند نه تنها خصومتی وجود ندارد بلکه برادری و همدلی موج می‌زند.

وی با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا اظهار کرد:

این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید این پول‌های حرام بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخرها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی چیز دیگری نیستند و در این کشور هر حرکتی که بر ضدنظام و خادمان مخلص مردم شکل بگیرد در حقیقت عملی است که نفع آن به آمریکا خواهد رسید. آن‌هایی که دم از سنی ستیزی نظام می‌زنند تا همزیستی مسالمت‌آمیز و هماهنگی عاطفه‌دار سنی و شیعه میان‌جام را نادیده می‌گیرند و در مقام سم‌پاشی و ایجاد اختلاف قومی و اختلاف بین سنی و شیعه هستند، عوامل بی جیره و مواجب آمریکا در این کشور و پیاده‌نظام دشمن هستند. شما ببینید که دشمن تا کجا را هدف گرفته است که حتی از یک بحران طبیعی هم برای تخریب جریان‌های انقلابی خادم مردم استفاده می‌کند.

علم‌الهدی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه اروپا گفت:

نهاد مقدسی همچون بسیج و سپاه که در دوران دفاع مقدس شر دشمن را از کشور کوتاه کرده و در طول 43 سال اخیر هر جا که سیل و زلزله آمد خادم مخلص و فداکار ملت بود اکنون در اروپا به‌عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می‌شود اما ناپاکانی که مردم بی‌گناه فلسطین و ملت‌های آزاده عالم را با کشتارهای سهمگین روبرو می‌کنند همچنان در سایه امنیت به‌سر می‌برند. خواسته ملت ایران از همه کسانی که در مجامع بین‌المللی، صاحب کرسی‌های دیپلماتیک هستند این است که در برابر این جریان شوم بایستند زیرا هرچه باشد، امام به ما یاد داد که هر جا دشمن از ما عصبانی شد این به آن معناست که عظمت ما چشم دشمن را خیره کرده و فلسفه وجودی‌شان به حدی تهدید شده که به این تصمیمات جانورصفتانه روی می‌آورند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان