اعتصاب دو روزه معلمان ایران آغاز شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 12:42

اعتصاب دو روزه معلمان ایران آغاز شد

شماره: 16038
Aa Aa

معلمان در اعتراض به مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده و هنوز محقق نشده امروز و فردا تدریسی در کلاس‌های درس ندارند.

با اعلام تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر ایران؛
اعتصاب دو روزه معلمان ایران آغاز شد

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:

تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که به دلیل مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده و هنوز محقق نشده است امروز و فردا تدریسی در کلاس‌های درس ندارند.

محمد اعتدادی در گفت و گو با ایمنا ادامه داد:

تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که امروز و فردا در کلاس‌های درس تدریس ندارند. در تعدادی از مدارس اصفهان هم معلمان برای محقق شدن رتبه‌بندی در کلاس درس حضور پیدا نکردند. قرار است موضوع رتبه‌بندی معلمان امروز و فردا در مجلس شورای اسلامی مطرح شود و تصمیم تشکل‌های صنفی معلمان مبنی بر عدم تدریس به دلیل همین موضوع است. همه معلمان این درخواست را دارند و با مصوب شدن قانون رتبه‌بندی معلمان افزایش حقوق و مزایای دیگری برای آن‌ها اعمال می‌شود. معلمان برای مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده و هنوز محقق نشده است معترض هستند و در قالب تشکل‌های صنفی در سراسر کشور نوع اعتراض را به صورت عدم تدریس در کلاس درس امروز و فردا نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد:

معلمان تنها در برخی مدارس اصفهان در اعتراض به پاره‌ای از تصمیمات در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان امروز تدریس نداشتند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان