انفجار در پارک‌وی تهران ۴ کشته برجای گذاشت | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 2:52

انفجار در پارک‌وی تهران ۴ کشته برجای گذاشت

شماره: 21276
Aa Aa

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفته احتمال اولیه این است که علت آتش‌سوزی استفاده از سیلندر گاز باشد اما علت دقیق حادثه در حال بررسی است.

در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولیعصر؛
انفجار در پارک‌وی تهران ۴ کشته برجای گذاشت

بر اثر انفجار یک کپسول گاز در ساختمانی در پارک‌وی تهران ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش اسپادانا خبر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت:

ساعت 7:38 صبح امروز در پی تماس شهروندان با مرکز آتش‌نشانی یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه پارک وی اعلام می‌شود. به دنبال این خبر 3 ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبان به محل اعزام شدند، آتش‌نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل می‌رسند و ساختمانی را مشاهده می‌کنند که 2 یا 3 طبقه روی زمین و 5 طبقه هم در زیرزمین دارد. در طبقه منفی 2 که محل اسکان کارگران بوده 2 یا 3 اتاق حدوداً 10 تا 15 متری در کنار هم بودند که مانند سایر اتاق‌های کارگری با مصالح اولیه ساخته شده بودند.

او گفت:

کف و سقف این اتاق‌ها با یونولیت، موکت و نایلون که همگی به شدت قابل اشتعال هستن، پوشیده شده بود. در این اتاق‌ها که محل استراحت کارگران بود 2 سیلندر گاز و وسایل برقی و گازی گرمایش و آشپزی وجود داشته است. 10 تا 11 نفر در محل حضور داشتند که در لحظات اولیه آتش‌سوزی چند نفر که دچار سوختگی شدید شده بودند خارج شدند. 4 نفر در این محل حبس شده بودند و با وجود عملیات سریع آتش‌نشانان این 4 نفر کاملاً سوخته بودند. این 4 نفر به تأیید عوامل اورژانس در ساعات اولیه جان خود را از دست داده بودند. آتش خیلی سریع مهار شد و اجازه ندادیم پخش شود. مجروحان نیز به اورژانس تحویل داده شدند. درحال حاضر محل آتش‌سوزی تحویل عوامل انتظامی و قضایی شده و کارشناس آتش‌نشانی نیز در محل حضور دارد.

وی اظهار دشت:

احتمال اولیه این است که علت آتش‌سوزی استفاده از سیلندر گاز باشد اما علت دقیق حادثه در حال بررسی است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان