اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران به ثبت رسید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 7:43

اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران به ثبت رسید

شماره: 18041
Aa Aa

از دیروز تا امروز ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی و ۳۴ نفر از آنها بستری شدند. مجموع جان باختگان نیز در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر باقی ماند.

وزارت بهداشت ایران اعلام کرد؛
اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران به ثبت رسید

وزرات بهداشت ایران آخرین آمار ابتلا و فوت روزانه کرونا در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، از دیروز تا امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۴۴۳ نفر رسید.

این گزارش می افزاید:

در طول ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر باقی ماند. ۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در حال حاضر هیچ کدام از شهرستان های ایران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارند. ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت ایران نیز در توئیتر نوشته است:

«پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و در حالی که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می شود ایران، نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد. این موفقیت را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک می گویم و بر ارواح بلند شهدای مدافع سلامت درود می فرستم.

با رعایت توصیه های بهداشتی این نصاب را تا جشن پایان کرونا حفظ کنیم».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان