اگر امنیت ایران نباشد زنان بی حجاب را به فروش می‌گذارند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 12:48

اگر امنیت ایران نباشد زنان بی حجاب را به فروش می‌گذارند

شماره: 19895
Aa Aa

آنها که در خیابان روسری از سر می‌کنند و بلوا می‌کنند بدانند این انقلاب مزین به خون هزاران شهید است و با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌ای به آن‌ وارد نمی‌شود.

با بلوای خیابانی فکر می‌کنید مردم این انقلاب را رها می‌کنند؟
اگر امنیت ایران نباشد زنان بی حجاب را به فروش می‌گذارند

علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تبریز گفت:

تغییر مرزها بسیار مهم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

کشور آذربایجان به دنبال آنچه بود به آن رسید و قره باغ آزاد شد و ما هم تبریک گفتیم اما امروز اگر بخواهد تجاوزی صورت گیرد و مرزهای ما تغییر کند و راه‌های چندین هزار ساله اتصال ایران به اروپا را خدشه دار کنند ما حساس هستیم و برخورد خواهیم کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور مردم منطقه در رزمایش ارس گفت:

مردم این منطقه گوسفند قربانی کرده و شیرینی پخش می‌کردند. ما دستبوس این مردم شریف مرزنشین هستیم. پیام این رزمایش نسبت به دوستان و کشورهای همسایه پیام دوستی و همکاری و صلح است و نسبت به دشمنان ما که در بخش‌های از کشورهای همسایه ما حضور نحس دارند و می‌خواهند فتنه در کشورمان ایجاد کنند بدانند که در هر نقطه از این سرزمین که باشند با مشت محکم و‌گره کرده ما روبه‌رو خواهند شد از این‌رو باید تکلیف خود را مشخص کنند. کشورهای همسایه ادعا کردند که حضور صهیونیست‌ها توهمی است که ایران دارد و ما هم می‌گوییم امیدواریم که این توهم باشد زیرا اگر واقعیت داشته باشد تبعات حضور رژیم صهیونیستی را خواهند دید و در زمان خودش باید پاسخگو‌ باشند.

معاون هماهنگ کننده نزسا گفت:

مردم کشورهای آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای ما نیستند بلکه همسایه ما هستند ولی آنچه تهدید است اتفاقاتی است که آنجا می افتد و حضور صهیونیست و ناتو در آنجاست که ما از کنار این‌موضوع نخواهیم گذشت.

وی همچنین اظهار داشت:

آنهایی که در خیابان روسری از سر می‌کنند و بلوا می‌کنند بدانند این انقلاب مزین به خون هزاران شهید است و با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌ای به آن‌ وارد نمی‌شود. ما ۳۰۰ هزار جوان از دست دادیم. حالا با بلوای خیابانی فکر می‌کنید مردم این انقلاب را رها می‌کنند؟ ما جانمان را فدای سلامت این کشور می‌کنیم و به فدایی بودن مردم افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بسیج و پاسداران و مرزبانان نباشند همین آرامش وجود نداشت گفت:

در عراق دیدید که‌ چگونه زنان مسیحی و ایزدی در عراق را به فروش بردند؟ اگر این امنیت برای ایران نبود شما (خطاب به آنهایی که روسری از سر برداشتند) را هم به فروش می‌گذارند و عین خیالشان هم نیست که شما اهل کجایید و چه کسی هستید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان