باقی مانده متروپل فرو ریخت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:49

باقی مانده متروپل فرو ریخت

شماره: 19481
Aa Aa

بخش دیگری از سازه برج متروپل فروریخته است. ۵تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شده اند و تعدادی نیز مصدوم شده‌اند. احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد.

بخش دیگری از سازه برج متروپل فروریخت؛
باقی مانده متروپل فرو ریخت

وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با اعلام خبر فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان اظهار کرد:

بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده اند. بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد:

در پی وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد عنوان کرد :

تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) و واکنش سریع استان خوزستان نیز فرخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند. اطلاعات مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

احتمال می‌رود یک یا چند نفر از کارگران زیر آوار محبوس شده باشد.

شایان ذکر است ساختمان متروپل معروف به برج دوقلو در دوم خرداد سال جاری  ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد. در این حادثه ۴۳ نفر جانباختند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شدند.

  •  

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از پیدا شدن جسد فرد گرفتار زیر آوار باقیمانده ساختمان متروپل خبر داد.

سیدنادر نقیبی اظهار داشت:

پیکر کارگری که زیر آوار متروپل گرفتار شده بود، کشف و به اورژانس تحویل داده شد. بر اساس اطلاعات داده شده، این فرد "رضا کریمی" نام دارد و 18 ساله و از اتباع افغانستان بوده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان