با هر کسی که ناامنی را غالب کند برخورد خواهیم کرد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 7:11

با هر کسی که ناامنی را غالب کند برخورد خواهیم کرد

شماره: 21631
Aa Aa

فرمانده فراجا گفته با بیش از ۲۵۰۰ گشت در هر شیفت با هر کس که ناامنی را غالب کند برخورد خواهیم کرد و روزهایی متفاوت از سال گذشته را رقم خواهیم زد.

امنیت را از خیابان‌ها به کوی و برزن خواهیم برد؛
با هر کسی که ناامنی را غالب کند برخورد خواهیم کرد

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رزمایش نوروزی پلیس گفت:

در سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی خطاب به نیروهای انتظامی مستقر در رژه گفت:

امروز ما و شما به مردم عزیز کشورمان قول داده‌ایم و هم قسم شده ایم که آرامش و آسایش خود و استراحت خود را تقدیم به آرامش و آسایش و استراحت مردم کنیم و این چقدر نیکو و خیر است که چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد. چشمانی هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و مردانی مقتدرانه در مأموریت باشند تا مردم از حضور آنان احساس آرامش کرده و اقتدار را ببینند و لذت ببرند.

رادان گفت:

امروز همه شما موفق خواهید شد با تقسیم مأموریتی که داشته اید تا با بیش از ۲۵ هزار نیرو و تمام فرماندهی شرق و غرب در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار بگیرد. با بیش از ۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت با هر کس که می‌خواهد ناامنی را بر مردم غالب کند برخورد خواهیم کرد و روزهایی متفاوت از سال گذشته را رقم خواهیم زد. با انتخاب خوبی که در محلات کردیم و با تلاش‌هایی که انجام داده ایم امنیت را از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به سمت کوی و برزن خواهیم برد و این نوید را می‌دهم که مردم آرامش و روزهای بهتری را از امنیت تجربه کنند. از همه شما می‌خواهم و استدعا دارم که هوشیار باشید، آماده باشید. پرتوان باشید، مهربان باشید برای مردم عزیزی که شایسته مهربانی و شایسته امنیت بیش از گذشته هستند.

احمدرضا رادان در حاشیه این رزمایش و در جمع خبرنگاران نیز گفت:

امکان اینکه دوربین روی لباس همه ماموران ما نصب شود، وجود ندارد زیرا هنوز به این امکان نرسیده‌ایم، اما من قول می‌دهم که هر آنچه که دوربین البسه است فعال و برخط باشند تا هم بتوانیم با حضور مامور محیط را شناسایی کنیم و هم رفتار مردم و ماموران را بتوانیم تجزیه و تحلیل کرده تا اگر فرآیند یا رفتاری از هر دو طرف باید اصلاح شود، آن را در زمان خودش بتوانیم اصلاح کنیم. برنامه ما این است که بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه در سال ۱۴۰۲ برای پرسنل‌مان آماده، تجهیز و استفاده کنیم که عدد نسبتا خوبی است و می‌تواند تا حدودی ماموریت ما را پاسخ دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات پلیس درمورد ماه مبارک رمضان گفت:

فکر می‌کنم مردم عزیز ما ثابت کردند که خودشان نسبت به شعائر دینی‌شان ملزم هستند و خودشان رعایت می‌کنند. آن دسته جزئی و اندکی که رعایت نمی‌کنند حتما مورد توجه قرار می‌گیرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان