برادر مالک متروپل مورد حمله مسلحانه قرار گرفت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 4:25

برادر مالک متروپل مورد حمله مسلحانه قرار گرفت

شماره: 18878
Aa Aa

افراد ناشناس اقدام به تیراندازی به مجید عبدالباقی در مجتمع مسکونی وی کرده و از محل تیراندازی متواری شدند. او به علت شدت جراحات فوت شده است.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان؛
برادر مالک متروپل مورد حمله مسلحانه قرار گرفت

برادر عبدالباقی، مالک ساختمان متروپل آبادان توسط افراد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و فوت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نقل از یک منبع آگاه در بیمارستان نفت آبادان این خبر را تایید کرده است.

احسان عباسپور، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:

مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل مورد سوءقصد قرار گرفت. ظهر امروز افراد ناشناس اقدام به تیراندازی به مجید عبدالباقی در مجتمع مسکونی وی کرده و پس از تیراندازی به سوی عبدالباقی از محل تیراندازی متواری شدند.

فرماندار ویژه آبادان گفت:

وی به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت وارده تحت درمان و احیا قرار گرفته است. تحقیقات برای شناسایی افراد تیرانداز آغاز شده است.

  •  

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل خبر داد.

حسین زلقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

به دنبال وقوع یک‌فقره تیراندازی منجر به قتل فردی به هویت "م_ع" با سلاح جنگی در منطقه امیری این شهرستان، بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی پنج نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به کار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب می‌کردند کشف شد.

زلقی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کردند گفت:

تحقیقات برای کشف ابعاد مختلف پرونده در دست بررسی است. همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان