برای دختران نوجوان اصفهانی پرونده تشکیل می شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 7:19

برای دختران نوجوان اصفهانی پرونده تشکیل می شود

شماره: 14049
Aa Aa

او در واکنش به انتشار کلیپ درگیری یک دختر نوجوان اصفهانی با سلاح سرد از صدور دستور تشکیل پرونده مددکاری اجتماعی خاطیان خبر داده است.

با اعلام دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان؛
برای دختران نوجوان اصفهانی پرونده تشکیل می شود

علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده برای خاطیان درگیری دختران خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی اظهار کرد:

ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

وی با اشاره به صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان شناختی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از خانواده‌ها نیز خواست تا به این نکته مهم توجه نمایند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی عواقبی چون قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

شایان ذکر است با شناسایی دختران نوجوانی که در پارکی در اصفهان با هم درگیر شده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود معلوم شد که دور همی آنها یک قرار در فضای مجازی بوده و به خاطر اختلاف و کل کل در فضای مجازی به درگیری کشیده شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان