برخی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی شبیه معجزه است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:23

برخی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی شبیه معجزه است

شماره: 19128
Aa Aa

دستاورد‌های جمهوری اسلامی در نیم قرن قابل احصا و شمارش نیست. برخی از آن دستاورد‌ها شبیه معجزه و برای خودمان هم ناشناخته و نامفهوم است.

صدای پوتین‌های سپاهیان ایران به گوش می‌رسد
برخی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی شبیه معجزه است

حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی گفت:

هنوز عمر دولت یکساله نشده است که به جای تعامل، تقابل و چنگ‌اندازی به دولت شروع شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

هر روز کشاندن وزرا به کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و سؤال و استیضاح معنی ندارد چرا که با این کار‌ها فرصت خدمت از دولت گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه دولت‌های گذشته طی ۱۰ الی ۱۵ سال ترک فعل‌ها بسیاری داشته اند گفت:

دولت سیزدهم تا سال ۱۴۰۵ باید سالانه ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت سابق را پرداخت کند.

 وی اظهار داشت:

خدا را شاکریم که چهل و چهار سالگی انقلاب را سپری کردیم و عمر جمهوری اسلامی به ۵۰ سالگی خود نزدیک می‌شود. دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در این نیم قرن قابل احصا و شمارش نیست. برخی از آن دستاورد‌ها شبیه معجزه و برای خودمان هم ناشناخته و نامفهوم است.

وی با بیان اینکه به اعتراف دشمن در خصوص کشور مقتدرمان ایران اسلامی گوش فرا دهید اظهار کرد:

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست می‌نویسد ایرانیان دوباره در حال زنده ساختن امپراتوری باستانی و آریایی خود هستند با این تفاوت که این امپراتوری جدید رنگ و بوی اسلامی دارد. تمدن ایرانی اسلامی غرب آسیا را فرا گرفته و همچنان پیشتاز است. همچنین روزنامه نیویورک پست می‌نویسد امپراتوری پارس زنده شده است؛ این امپراتوری احیا شده اسلامی دنیا را خواهد لرزاند. جهان عرب به گوش باشید صدای پوتین‌های سپاهیان ایران به گوش می‌رسد. امروز گفتمان مقاومت بخش عظیمی از نقشه جهان را منطقه سبز و متعلق به خود کرده است. همانطور که ولی امر مسلمین جهان فرمودند نظم نوین حاکم بر جهان در حال فروپاشی بوده و نظم جدید جهانی با محوریت ایران اسلامی در حال شکل گیری است. به صدا درآمدن طبل جنگ در اروپا و خوردن بوی باروت به بینی غربی ها، تنش چین و آمریکا بر سر تایوان همگی گواهی مهمی بر شکل گیری نظم جدید جهانی است. امروز کشور‌های زیادی چشم به ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر، ظلم ستیز، عدالت گستر، پناه محرومان و مستضعفان جهان دوخته اند. نقشه جدید جهان در حال شکل‌گیری است که در آن خبری از رژیم غاصب کودککش اسرائل نیست و آمریکا دیگر کلانتر و کدخدای دنیا نخواهد بود.

جلالی اضافه کرد:

امروز رئیس جمهور با دیپلماسی فعال و پویا در تراز شگل گیری نظم جدید جهانی عمل می‌کند لذامجلس باید قدر شناس چنین دولت باشد. آنان که خط و نشان می‌کشیدند که آقای رئیسی به دلیل خالی بودن خزانه و کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی قدرت اداره یک روز کشور را هم ندارد اما خداوند لطف و کمکش کرد. دولت آقای رئیسی تنها دولتی است که بعد از جنگ از حاشیه پردازی اجتناب کرده و متمرکز بر خدمت به نظام و مردم شده است. تنها دولتی است که بدون استقراض از بانک مرکزی، بودجه بدون کسری و چاپ اسکناس بدون پشتوانه کشور را اداره کرده است. آقای رئیسی کشور را با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومان و جیب خالی تحویل گرفته و در حالی که تا سال ۱۴۰۵ سالی ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت سابق را باید پرداخت کند. دولت‌های قبلی در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته ترک فعل‌های زیادی داشته‌اند که این ترک فعل‌ها از جمله رتبه‌بندی معلمان، بیمه همگانی، همسان‌سازی حقوق‌ها، ایجاد اشتغال، ارزش پول ملی، حذف دلار از معاملات جهانی، تورم و نقدینگی بوده که آقای رئیسی بنا بر انجام آن‌ها دارد و اصلاحات اقتصادی یکی از آن‌ها است. اگر امروز طرح اصلاح اقتصادی باز نشده بود کشور با کمبود کالا‌های اساسی مواجه بود. مجلس باید قدردان و شکرگذار چنین دولتی باشد. نباید با نطق‌های آتشی و احساسی یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنیم. سیاه نمایی در نطق‌های مجلس ظلم به مجلس و نظام و ملت است. نباید پشت دولت را خالی گذاشت و با حرکات نمایشی و پوپولیستی دل مردم را خالی کرد. متأسفانه مجلس آنچان که باید در تراز نظام حرکت و عمل نمی‌کند. آقای اقالیباف علی رغم وجود قانون مجلس در حوزه تنظیم مقررات فضای مجازی چرا به آن عمل نشده و شما سکوت اختیار کردید؟ ما خواهان عمل به مفاد آیین نامه مجلس هستیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان