در دولت دوازدهم کشف حجاب اختیاری صورت گرفت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:27

در دولت دوازدهم کشف حجاب اختیاری صورت گرفت

شماره: 11307
Aa Aa

میرسلیم گفته دشمن در حال تحقیر کردن دستاورد‌های انقلاب است و قصد دارد دستاورد‌های درخشان آن را با برنامه ریزی مزورانه از ذهن مردم پاک کند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفۀ اسلامی؛
در دولت دوازدهم کشف حجاب اختیاری صورت گرفت
سید مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفۀ اسلامی ایران گفت:
 
در شرایط فعلی از ۳ جنبه تهدید می‌شویم. این تهدیدات از ناحیه جبهۀ کفر صورت می‌گیرد و هدفش مقابله با دین است و ایمان مردم را هدف قرارداده است که نمونه‌های آن را در فضای مجازی با گستردگی شاهدیم. آن‌ها با استفاده از ابزار علم برای کوبیدن هر آنچه که جنبۀ دینی و مذهبی دارد استفاده می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، نمایندۀ تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:

 
مقابله با اصل معنویت جنبۀ دیگر تلاش دشمن است و بر همین اساس منحصر کردن تمام مشکلات به معیشت مردم اشتباه است. درست است که موضوع معیشت بسیار حائز اهمیت است اما ما فراموش کردیم که مسائل دیگری وجود دارد که چاره جویی آن‌ها تواند ما را بر فائق آمدن بر مشکلات معیشتی مسلط کند. امروز در عین این که با مشکلات معیشتی روبروییم، شاهدیم که در کشور اسراف متوقف نشده به طوری که در بودجه ۲۰ تا ۳۰ درصد امکان صرفه جویی وجود دارد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفۀ اسلامی گفت:

 
جنبۀ دیگر تهدیدات جبهۀ کفر دفاع از اباحه گری است به طوری که علی رغم مخالفت صریح رهبری در عدم اجرای سند ۲۰۳۰ شاهدیم که در برخی مدارس تشویق به اباحه گری می‌شود. سند۲۰۳۰ عملا در حالی موذیانه اجرا می‌شود که همۀ ما مخالف آنیم و دولت نیز ظاهراً مخالف آن است.

میرسلیم تصریح کرد: این‌ها همه نشان دهندۀ آن است که جبهۀ کفر تلاش می‌کند ما را به سمت لاابالی گری و هواپرستی سوق دهد و این را برگ برندۀ خود برای خنثی کردن انقلاب اسلامی تشخیص داده است. در این کشور دوبار کشف حجاب صورت گرفت؛ یک بار به صورت اجباری در دورۀ رضاخان و باردیگر به صورت اختیاری در دورۀ دولت دوازدهم.

وی با بیان اینکه جریان دیگری که علیه ما مشغول فعالیت است جریان ضدانقلاب است گفت: این جریان که بسیار هم فعال است با مقدسات انقلاب مقابله می‌کند. دشمن در حال تحقیر کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و قصد دارد دستاورد‌های درخشان و بزرگ انقلاب را با برنامه ریزی مزورانه از ذهن مردم پاک کند.

میرسلیم در ادامه به جریان سوم که جریان نفاق است اشاره کرد و گفت: این گروه در عمل مجموعه‌ای است از شکست خوردگان جریان کفر و ضد انقلاب با تمام عناد و لجاجتی که با انقلاب اسلامی دارند و به صورت ظاهری لباس ایمان بر تن کرده اند. امروز اصلی‌ترین دشمنان ما همین جریان نفاق اند که به اشکال مختلف در ارکان مختلف جامعه رسوخ کرده اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان