برخی ایرادات به لایحه حجاب به قوت خود باقی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 22:17

برخی ایرادات به لایحه حجاب به قوت خود باقی است

شماره: 25342
Aa Aa

طرح سامان‌دهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها به تایید رسید| موارد رد صلاحیت حسن روحانی متعدد است و موارد محدودی هم که او گفته دقیق نیست.

طرح تشکیل سازمان سپند به تایید شورای نگهبان رسید؛
برخی ایرادات به لایحه حجاب به قوت خود باقی است

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خویش از تایید طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در این شورا خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی همچنین با اعلام خبر تایید طرح سامان‌دهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها در شورای نگهبان اظهار داشت:

طرح سامان‌دهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی وجود داشت و با رفع ابهامات این طرح مغایر موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بینجامد.

او در مورد لایحه حجاب و عفا نیز گفت:

لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان در حال بررسی است و هنوز تمام نشده است ولی برخی ایرادات شورا به این لایحه همچنان به قوت خود باقی است. لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان در حال بررسی است و هنوز تمام نشده است ولی برخی ایرادات شورا به این لایحه همچنان به قوت خود باقی است.

طحان نظیف با بیان این که موارد رد صلاحیت حسن روحانی متعدد است اعلام کرد که موارد محدودی هم که او گفته دقیق نیست:

بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است. مواردی که به صورت مکتوب به حسن روحانی اعلام شده موارد متعددی است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط ایشان مطرح شده بعضا به صورت دقیق گفته نشده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان