بسیجی نباید حمله دشمن به حجاب و ارزش های اسلامی را تحمل کند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 16:44

بسیجی نباید حمله دشمن به حجاب و ارزش های اسلامی را تحمل کند

شماره: 20286
Aa Aa

حکم صادر شده توسط امامین انقلاب یک تکلیف صریح دینی است.| تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از الطاف جلیله پروردگار بود.

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی؛
بسیجی نباید حمله دشمن به حجاب و ارزش های اسلامی را تحمل کند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:

جامعه‌ای باتقواست که در آن ترک محرمات و نادیده گرفتن عمدی معاصی به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

جامعه لامذهب و مردمی که به‌دنبال مطامع دنیوی باشند هیچگاه به توفیق ظهور امام زمان‌(عج) نائل نمی‌شوند. برخی فکر می‌کنند که نهی از منکر فقط به معنای این است که در خیابان راه بروند، به یک خانم بی‌حجاب برسند و تذکر بدهند درحالی که امر به معروف و نهی از منکر فقط این نیست و اگر شما درمقابل یک دروغ فرزندتان در خانواده یا بدگویی دسته جمعی عده‌ای از اقوام درباره یک فرد خاص هم ایستادگی کردید و تذکر دادید،آن هم مصداق قوی نهی از منکر است. امر به معروف و نهی از منکر فراتر از هر قید زمان و مکان در همه لحظات زندگی مومن استمرار پیدا می‌کند. نمی‌شود در عرصه‌های لذت، شهوت، رفاه طلبی و زندگی ایمانی بی دردسر زندگی کنیم اما به محض عارض شدن سختی‌ها دست دعا به آسمان بلند کنیم و دعای فرج بخوانیم.

او افزود:

امامین انقلاب به عنوان فقهای عالیقدر و دو مرجع تقلید سخن‎شان مستند به حکم خدا و دستور قرآن است و حکمی که از جانب این دو امام بزرگوار صادر می‌شود باید به گونه‌ای درنظر گرفته شود که گویا یک تکلیف صریح دینی است.

 

امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از الطاف جلیله پروردگار بود گفت:

بسیجی نباید تحمل کند تا دشمن به حجاب و ارزش‌های اسلامی حمله ببرد و در برابر این حمله هم بی‌تفاوت بماند. بنده دو پیشنهاد به فرماندهان دلاور سپاه پاسداران و نواحی مختلف بسیج دارم. یکی اینکه در هر قشری که بسیج در آن تشکیل شده، بسیجیان باید تلاش کنند تا به قله عرصه دست پیدا کنند تا مثلاً در ورزش، شاخص‌ترین قهرمان، در هنر سرشناس‌ترین هنرمند و در علم، داناترین دانشمندان، بسیجی باشند. پیشنهاد دوم هم این است که مساجد به عنوان قدرتمندترین پایگاه‌های انقلاب، محل اجتماع بسیجیان باشد و بصیرت سیاسی با هویت عبادی مساجد ممزوج شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان