تذکرات ما درباره وضعیت معیشت و گرانی پخش نمی‌شود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 1:19

تذکرات ما درباره وضعیت معیشت و گرانی پخش نمی‌شود

شماره: 18027
Aa Aa

مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید. ما تذکر می دهیم اما حرف و صدای ما به جایی نمی رسد.

آیت‌الله حسن نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعیان؛
تذکرات ما درباره وضعیت معیشت و گرانی پخش نمی‌شود

آیت‌الله حسن نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعیان در مسجداعظم گفت:

یکی از وظایف مهم روحانیون و علماء حفاظت و پشتیبانی از نظام اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، او اظهار داشت:

نظام، نظام اسلامی است اما این امرباخدمت به مردم ورفع مشکلاتشان محقق نمی شود.

او افزود:

امام رضوان الله تعالی علیه با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست ها را از این مملکت کوتاه کند از این روباید به مشکلات مردم رسیدگی کرد تا درآسایش باشند.

وی بیان کرد:

حضرت امیر المومنین علی (ع) مالک اشتر می‌گوید که ای مالک بدان ستون دین و اجتماع مسلمان ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین توجه ات به مردم باشد. امام راحل و رهبری نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند. این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی عنوان کرد:

متأسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است چرا که مردم به ما می‌گویند که از نظر گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند. ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید به فکر اینها باشیم. درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود. ما باید به مسئولان تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید. باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود، مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند اماحرف و صدای ما به جایی نمی رسد و پخش نمی کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان