تلاش خرابکاران برای ورود به مرزهای ایران ناکام ماند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 15:19

تلاش خرابکاران برای ورود به مرزهای ایران ناکام ماند

شماره: 24977
Aa Aa

این مقام ارشد انتظامی برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و دستگیری اتباع غیرمجاز را از ماموریت‌های پلیس در سال جدید عنوان کرده است.

احمدرضا رادان، فرمانده کُل انتظامی کشور؛
تلاش خرابکاران برای ورود به مرزهای ایران ناکام ماند

احمدرضا رادان، فرمانده کُل انتظامی کشور در حاشیه تشکیل قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:

همکاران ما از مرزها تا شهرها، از شهرها تا روستاها و از روستاها تا سطح جاده‌ها مشغول انجام مأموریت‌های مُحوله هستند و تا به امروز بالغ بر ۲۴۹ میلیون تردد بین‌استانی از اول اجرای طرح نوروزی در سطح کشور انجام شده است که نشان از میلِ بالای مردم ما به سفر دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او با اشاره به این که در این مدت ۴۱۷ نفر از هموطنان بدلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست داده و شیرینی سفر، نوروز و ماه رمضان را به کام خود و خانواده‌هایشان تلخ کرده‌اند گفت:

این رقم بسیار بسیار زیاد است و بخش قابل توجهی از این تلفات می توانست با رعایت قوانین و مقررات اتفاق نیافتد که متأسفانه اینگونه نشد.

رادان، خواب آلودگی، بی‌توجهی به جلو، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ را از دلایل عمده این میران تلفات در سطح جاده‌های کشور توصیف کرد و گفت:

بیشتر تلفات ما در جاده امام رضا(ع)، محورهای شمالی، مسیر مرکز به سمت شمال غرب و شمال شرق رُخ داده است.

فرمانده کُل انتظامی کشور همچنین تصریح کرد:

در این ایام در اصفهان نیز با توجه به این که از معدود استان‌های مسافرپذیر و مسافرفرست محسوب می شود و با توجه به طولانی بودن اتوبان‌ها و جاده‌های آن، در حوزه راه‌های این خطه نیز شاهد افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم که بخشی از این ۴۱۷ فوتی مربوط به همین استان است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان این که در زمینه مقابله و پیشگیری از وقوع سرقت هم کارهای خوبی در حال اجراست و اکنون شاهد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات هستیم اظهار امیدواری کرد که با کامل شدن اجرای طرح «پابندهای الکترونیکی» در سال ۱۴۰۳ این حلقه مهم تکمیل شود.

رادان در باره مأموریت های فرماندهی انتظامی کشور نیز اظهار داشت:

در سال جدید ۶ اولویت را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که در کنار موضوع تامین معیشت کارکنان که یکی از اولویت‌های مهم ماست، ان شاالله بتوانیم با تکمیل منازل سازمانی، بخش عمده‌ای از دغدغه همکاران خود را نیز برطرف کنیم.

این مقام ارشد انتظامی از دیگر ماموریت‌های پلیس در سال جدید را برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و دستگیری اتباع غیرمجاز در تداوم دیگر ماموریت‌های این نیرو برشمرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان