حرمت ماه مبارک رمضان حفظ نشد. | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 4:00

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ نشد.

شماره: 25148
Aa Aa

نیروهای مسلح ما منتظر فرمان هستند. امیدواریم خداوند به ارتش و سپاه ما قدرتی عنایت فرماید که رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند. نیروهای مسلح ما قطعاً با فرمان رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح اسرائیل جنایتکار را نابود خواهند کرد.

مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
حرمت ماه مبارک رمضان حفظ نشد.

مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

سرلشکر زاهدی ناجوانمردانه توسط رژیم خبیث به شهادت رسیدند، امیدواریم خداوند به ارتش و سپاه ما قدرتی عنایت فرماید که رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند. نیروهای مسلح ما آماده و منتظر فرمان هستند و قطعاً با فرمان رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح اسرائیل جنایتکار را نابود خواهند کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

متأسفانه در ماه رمضان اقدامی برای امر به معروف و نهی از منکر انجام نگرفت و حرمت ماه مبارک حفظ نشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی تاکید کرد:

متأسفانه با افزایش قیمت ارز شاهد افزایش قیمت تمامی کالاهای اساسی بودیم. دولت نباید اجازه دهد که برخی سرمایه داران قیمت کالاهای مورد نیاز موردم را افزایش دهند.

میردامادی ادامه داد:

امروز کشورهایی اسلامی مانند لبنان، یمن و عراق در حد توان با رژیم صهیونیستی درحال مقابله هستند اما برخی از کشورهای مسلمان مانند عربستان سعودی هیچ اقدامی علیه رژیم صهیونیستی انجام ندادند، اینها همان‌هایی هستند که قبور بقیع را با بهانه‌های واهی تخریب کردند در حالی که پیامبر اکرم (ص) خطاب به حضرت علی فرمودند هرکس قبور ائمه را زیارت کنند ثوابی معادل مناسک حج خواهند داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز ارتش تصریح کرد:

عده‌ای در ابتدای انقلاب تصمیم بر انحلال ارتش داشتند اما امام خمینی (ره) ارتشیان را فرزندان ملت ایران دانستند و امروز شاهدیم تنها ارتش الهی در دنیا ارتش مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد:

یکی از عبادات بسیار بزرگ وسیله شدن برای آشتی و صلح است، زیرا اختلاف و دشمنی از گناهان بسیار بزرگ است، در این رابطه مقام معظم رهبری بارها نسبت به ایجاد وحدت و دوری اختلاف توصیه کرده‌اند، زیرا در صورتی که وحدت ایجاد شود پیروزی قطعی است. حضرت علی (ع) در این رابطه فرمودند: ثواب آشتی دادن دو مسلمان از یک سال نماز و روزه بالاتر است.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به ضرورت تقوای الهی تاکید کرد:

مومنانی که در یک ماه بر نفس خود غلبه کردید، تقوای الهی پیشه کنید، خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند از خدا بترسید و از گمان بد، تجسس در امور شخصی افراد و غیبت بپرهیزید. در این رابطه همچنین باید توجه داشت که آبروی مؤمنان را حفظ کنیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به نعمت‌های خداوند در روز معاد ادامه داد:

در ماه رمضان از خداوند درخواست کردیم از آتش جهنم ما را دور کرده و به سمت بهشت هدایت کند، خداوند در قرآن کریم درخصوص نعمت‌های بهشت می‌فرماید، مومنانه که در دنیا سختی‌ها را تحمل کرده‌اند در بهشت نعمت‌های فروتنی به آنها عطا خواهد شد، در آیه ۱۷ سوره سجده آمده است هیچکس قادر به تصور نعمت‌های بهشت نخواهد بود. پیامبر اکرم (ص) در این رابطه تاکید می‌کنند که فرش‌های بهشتی دارای نور و نفیس است.خداوند در سوره محمد (ص) با اشاره به صفات بهشت تاکید کرده است، چشمه‌هایی در بهشت وجود دارد از شیر و عسل وجود دارد که موجب شادابی مؤمنان خواهد شد، امیدواریم خداوند همه ما را از اهالی بهشت قرار دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان