خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراین دشمن را مایوس کردند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 11:15

خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراین دشمن را مایوس کردند

شماره: 16297
Aa Aa

در ۹ دی ملت وقتی دیدند فتنه‌گران به تصویر امام (ره) و اصل ولایت اهانت کردند و در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند خونشان جوشید و بساط فتنه را برچیدند.

 کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران؛
خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراین دشمن را مایوس کردند

 کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه پایتخت گفت:

واقعه ۹ دی تاریخ ساز بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

این ملت وقتی دیدند فتنه‌گران به تصویر امام (ره) و اصل ولایت اهانت کردند و به این هم اکتفا نکردند و در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند خونشان جوشید و بساط فتنه را برچیدند. این حرکت خودجوش و اصیل ملت ایران یک ویژگی داشت و آنهم این بود که همه جریانات به میدان آمدند و فقط تصویر امام (ره) و رهبر انقلاب را در دست داشتند و فتنه‌گران را به حاشیه بردند.

وی افزود:

شهادت شهید سلیمانی نقطه عطفی بود که انقلاب را بیمه کرد. دو سال بعد از شهادت او، شاهد چنان تحولی در منطقه هستیم که همه علاقمندان به مبارزه علیه استکبار، برای او مجلس بزرگداشت برپا می‌کنند و مردم عراق نیز با ۴۰۰ مجلس، یاد آن شهید و ابومهدی المهندس را گرامی داشتند و انتقام از قاتل میهمان خود را حق خودشان می‌دانند. قاتل خبیث شهید سلیمانی و همدستانش فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی، مقاومت شکست می‌خورد در حالی که بعد از شهادت شهید سلیمانی، آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین نخواهد رفت. امروز صلابت و اقتدار مجاهدان عراق، لبنان و یمن را می‌بینیم و در افغانستان هم بعد از شهادت شهید سلیمانی بود که آمریکا با سرافکندگی گورش را گم کرد و از کل منطقه نیز ریشه آن‌ها کنده خواهد شد. بعد از شهادت سردار سلیمانی، وعده انتقام سر داده شد و در چنین روزی عین‌الاسد را در هم کوبیدند و دشمنی که هیچ آبرویی برایش نمانده، این ضربه محکم را تجربه کرد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی با اشاره به سانحه هواپیمای اوکراینی اظهار داشت:

یاد و خاطره این دانشجویان عزیز را که از دانشگاه‌های معتبر تهران بودند گرامی می‌داریم. خانواده‌های نجیب و اصیل آن‌ها دشمن را مایوس کردند هرچند داغ دیگری علاوه بر داغ شهید سلیمانی را دیده بودند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان