در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید سراغ نکبت مواد مخدر نروید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 3:03

در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید سراغ نکبت مواد مخدر نروید

شماره: 17540
Aa Aa

در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید دیگر سراغ نکبت اعتیاد نروید و به جای آن عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید.

رئیس جمهور ایران در در بازدید از یک کمپ بازپروری؛
در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید سراغ نکبت مواد مخدر نروید

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران همزمان با سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) و در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد گفت:

شما مددجویان عزیز امروز با زحمات و خدمات مجموعه سازمان بهزیستی آماده بازگشت به جامعه می‌شوید تا بعد از پاک شدن از هرگونه اعتیاد بتوانید برای خود، خانواده و جامعه انسان مفیدی باشید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

اعتیاد بلای خانمانسوزی برای معتادین و خانواده آنها است و زجری که خانواده معتادین از این بلای خانمانسوز می کشند بسیار دردآور است.

او مددجویان را به قوی کردن اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد فرا خواند و گفت:

در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ نکبتی به نام اعتیاد و مواد مخدر نروید و به جای این عادت زشت، عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید. در این مرکز امکانات خوبی فراهم شده است تا علاوه بر ترک اعتیاد شغل مناسبی یاد بگیرید و آن را زمینه کسب و کار حلال قرار دهید. امروز شما با یادگیری شغل مناسب و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد باید به خانواده خود اطمینان بدهید که دیگر آن آدم سابق نیستید و قصد دارید زندگی شرافتمندانه و به دور از هر گونه آلودگی داشته باشید تا در کنار امنیت خود و خانواده در امنیت جامعه نیز مؤثر باشید. این مرکز برای آن است که وضعیت جسمی و روحی شما بازسازی شود تا فرد موثری برای خانواده و جامعه‌تان باشید.

رئیسی گفت:

دولت حمایت می‌کند تا ظرفیت این مرکز به ۲ برابر افزایش پیدا کند که به این وسیله امکانات بیشتری در کنار مددجویان قرار بگیرد و تعداد بیشتری از معتادان متجاهر بتوانند در این مرکز از خدمات ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه برخوردار باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان